Bir üstündekinin hakkında ne düşünüyorsun?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insanlara ağır sözler söyleyerek dikkat çekmeye çalışan insan tipi :)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
söylemek istediklerimi söylesem banlanırım

@chocolateman sana değil abi üstteki yorum bi üstündekine :cherry:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
söylemek istediklerimi söylesem banlanırım

@chocolateman sana değil abi üstteki yorum bi üstündekine :cherry:

azda olsa anladım ben :queen:

melocann sessiz sakin bir kişilik pek göz önünde bulunmasada iyi bir insan :)

bu arada melocann senın kt150 değilmiydi yeniden 125 mi oldu :)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ne bilim anlamadım ki nası bişeysin sen ama kötü bişe düşünmüyorum senin hakkın da :wiinkk: :cherry:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Ben çıktım aradan hatlar karıştı :)

Kim vurduya gittim gelecem! Oldu olacak elim sende oynasaydınız daha başarılı olacaktı :p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
azda olsa anladım ben :queen:

melocann sessiz sakin bir kişilik pek göz önünde bulunmasada iyi bir insan :)

bu arada melocann senın kt150 değilmiydi yeniden 125 mi oldu :)

eyvallah exrema saol görüşlerin için ya motorun yağ pompası bozuldu 150'lik silinidr yandı 125liği geri taktım baktım oda olmadı rekteye soktum 150lik silinidir şimdi yine 150'lik oldu merak etme:cat::cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
süper bi insan,insan gibi insan adam gibi adam akburak abi:rendeer:Biraz beynamazdır cumaya gitmez ama olsun:cherry:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
melankolik candan esrarengiz
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
kara kuru,şirin, biraz acaip biraz gıcık ve birazda manyaaak :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst