:queen::queen::queen::queen: ankaralı kroyum emme para bende diyorsunüstteki vatandaş bi şarj dinamosu yüzünden canımdan bezdirdi... pek iyi şeyler düşünmüyorum valla![]()
![]()
noldu beyler benimle ilgili düşünce yazmadınızmı?
yazılacağı ben biliyorumda diliniz varmıyo heraldesöyleyin işte kroyuz tamam
![]()
:queen::queen::queen::queen: ankaralı kroyum emme para bende diyorsun
:queen::queen::queen:
avatarının resmini tuvalette iken çeken ve tuvalette resim çekecek kadar niye çok kaldıgını düşündüğüm biri diyeyim
yukardakinin bulunduğu yerin markası neymiş merak ettim![]()