bir tecrübe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eminim birçok arkadaş biliyordur fakat bilmeyen arkadaşlarında bulunduğunu düşünerek (bende bu sabah yaşadığım için farkına vardım) bu bilgiyi paylaşmak istiyorum.

arkadaşlar sabahları özellikle dağlık ve virajlı olan yerler de asfaltın güneş görmeyen bölümlerine lütfen dikkat ediniz.bugün datça ya giderken bahsettiğim bölgelerde sabah yağan çiğin kurumadığı(çiğ yağdığını hiç tahmin etmiyordum) ve yolu kayganlaştırdığını farkettim. viraja gayet sakin bir şekilde yattığımda arka lastiğin hafif hafif kaydığını hissettim motoru doğrultarak virajı daha da geniş açıdan aldım karşı şerite girerek mecburiyetten. vizörün siyah oluşu asfalttaki ıslaklığı fark etmemi engellemiş olmalıki o bölgenin ıslak olduğunu görmedim.

herneyse bu konuda bilgisi olmayan arkadaşların dikkatine
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, motor sürmek gerçekten çok zor, araba gibi değil, otomatik arabam var gözü kapalı kullanıyorum, ama motor dedin mi duraksıyorum, benimde başımdan dün bir olay geçti, markete motor ile gideyim dedim marketin karşısında otopark var oraya park etmek için yoldan çıktım ve çok yavaş bir şekilde oto parka giriyorum yani dönüyorum çok ama çok ufak bir kasis arka tekeri buz pistinde olurcasına kaydırdı neyse ki hızım hiç yok idi ve hemen ayağımı indirdim, araba da olsa hissetmezsin bile ama motorda pür dikkat ne olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir arkadaş güzel bir örnek vermişti motor sürmeye başlayan kişi biri dolu biri boş iki bardakla başlar dolu olan şans bittiğinde diğer boş olan bardak tecrübeyle dolmaz ise kaza er yada geç kaçınılmazdır demişti. hakikaten güzel örnek. bizde böyle böyle şanslarımızı tüketirken tecrübelerimizi dolduruyoruz.
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
98
bir arkadaş güzel bir örnek vermişti motor sürmeye başlayan kişi biri dolu biri boş iki bardakla başlar dolu olan şans bittiğinde diğer boş olan bardak tecrübeyle dolmaz ise kaza er yada geç kaçınılmazdır demişti. hakikaten güzel örnek. bizde böyle böyle şanslarımızı tüketirken tecrübelerimizi dolduruyoruz.

Çok güzel bir açıklama olmuş..
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Gerçekten önemli bir noktaya değinmişsiniz.Ankara'da da gece yere dökülen sular kurumak bilmiyor ve buz oluyor.Gölgelerden geçerken çok dikkatli olunuz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçekten önemli bir noktaya değinmişsiniz.Ankara'da da gece yere dökülen sular kurumak bilmiyor ve buz oluyor.Gölgelerden geçerken çok dikkatli olunuz.

ankara bu konuda malesef bir felaket.gece oluşacak ufak bir ayaz bile heryeri buza çeviriyor.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
geçmiş olsun.gizli buzlanma olabilir mi? istanbul da işe gidip gelirken 2 bölgede korkum var 1. si altunizade girişi 2. si ise köprüden barbaros bulvarına çıkan viraj. ara sıra buralarda yol sulaması yapıyorlar bu yüzen buralardan geçen arkadaşlar özellikle akşamları dikkat etsinler.

motor sürmeye başlayan kişi biri dolu biri boş iki bardakla başlar dolu olan şans bittiğinde diğer boş olan bardak tecrübeyle bunu daha bugün bir konuda okumuştum sanırım faydalı bilgiler kısmındaydı ama hatırlayamadım .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun.gizli buzlanma olabilir mi? istanbul da işe gidip gelirken 2 bölgede korkum var 1. si altunizade girişi 2. si ise köprüden barbaros bulvarına çıkan viraj. ara sıra buralarda yol sulaması yapıyorlar bu yüzen buralardan geçen arkadaşlar özellikle akşamları dikkat etsinler.

motor sürmeye başlayan kişi biri dolu biri boş iki bardakla başlar dolu olan şans bittiğinde diğer boş olan bardak tecrübeyle bunu daha bugün bir konuda okumuştum sanırım faydalı bilgiler kısmındaydı ama hatırlayamadım .

sağolasın buzlanma olsaydı kurtarabileceğimi pek sanmıyorum.birde saat 11.00 civarı buz olasılığını çok düşürüyor.

bende burda bi arkadaşın mesajında görmüştüm hangisi bende hatırlayamadım ama durumu izah etmeye mükemmel bir örnek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst