Bir SS ci Daha Güvenlik Güçlerine Teslim Oldu...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hehehe...kendi başlığıma gülüyorum...:pnüans harika oldu cuk oturdu...:)


Aracla Göztepeye doğru E-5 te hareket halindeyken Okmeydanı civarında yanımda tahminen 200 km hızla bir motur geçti....nedir ne değildir anlamadım...neyse hayırdır derken birde baktım arkadaş ilk çevirmeye takılmış...makbuzu imzalıyor...kasksız olmasıda beni dahada üzdü...dikkat ettim gözlüğü falanda yoktu...hadi kasksız bindin...e rüzgardan yolu nasıl takip ediyorsun...ne kadar usta olursa olsun...rüzgar engelini nasıl aşıyor bu arkadaşlar anlamıyorum...ben gözümü bile açamam...


SS ciler kızmasın bana...kimseye garezim falan yok...ama sizlere takılmayı seviyorum...çünkü bazı konularda aşırı hassassınız...:phemen savunma kalkanlarını aktif hale getirmeyin...maksat paylaşımdı...sonucta halen ehliyetsiz olan elinde sertifikayla gezen biri açtı bu topiği...:p

Yani dininize küfreden müslüman olsa:queen:

Birde CERROŞ gangam aranıza katıldı ya...illede SS...:p



Bide bana küçükken bi SS ci fena bişey yaptıda...ondan bilincaltı bişeyler olabilir...:queen:



Shot at 2007-08-15
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
benimde hep merak ettigim konu odur. Kask yok, gözlük yok. Ben popcorn'la 80 giderken gözlerim deşilcek gibi oluyor.. SS de heralde gözlerim akar gider..
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
başına kötü bişey gelmeden bu cezayı yemesi daha iyi bence...

mete abi konuyla alakası yok ama lütfen cbf 150 topic ine geri dön:salut:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Tarkan senin cbf topiğinden ayrılacağını taa seneler öncesinden bildiği için dön bebeğim diyerekten şarkısını yapmış senin için metehan tarkan kadar ileri görüşlü ol ve topiceğe dön :queen:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Kasksız ve gözlüksüz 200 km hızla gidebilceğine inanmıyorum
Hemde iki kişi ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
başına kötü bişey gelmeden bu cezayı yemesi daha iyi bence...

mete abi konuyla alakası yok ama lütfen cbf 150 topic ine geri dön:salut:

Tarkan senin cbf topiğinden ayrılacağını taa seneler öncesinden bildiği için dön bebeğim diyerekten şarkısını yapmış senin için metehan tarkan kadar ileri görüşlü ol ve topiceğe dön :queen:

:pinşallah maşalah...şu benzin göstergmizin neden çalışmadığı ve hangi benzini nasıl gösteriyor araştırması yapıyorum...depo 4/3 dolu...gösterge 4/1 gösteriyor...aslında servisde kabul ediyor durumu...garanti kapsamında değiştiririz diyor ama km sayacını bozmamak için elletmiyorum...bu çalışmalar sonlansın arşiv yapıp dönecem...en kısa zamanda...:p

Kasksız ve gözlüksüz 200 km hızla gidebilceğine inanmıyorum
Hemde iki kişi ?

ben 140 la gidiyodum...ve yanımdan vınnnnn diye geçti...belki 199 dur...elimde radar yok...için rahat olsun yani...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Mete bey fotoğraftaki makina cbr1100xx'e benziyor, bu durumda arkadaş ss'çi değil, sport touringci :). Bölücü tavırlanırınızdan dolayı sizi esefle kınıyorum... :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Birde CERROŞ gangam aranıza katıldı ya...illede SS...:p

Shot at 2007-08-15

Belki 2-3 sene sonra enduro yada turing bir motora gecmeyi dusunuyordum ama sana inat mezara kadar SS :p
Abi Allah akıl fikir ihsan eylesin ne diyeyim. Kendimde full koruma gezmem ama en azından bi kask takmalıydı arkadas. Hani hiç kafanı da dusunmuyorsan ruzgara karsı bari tak dimi ama :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete bey fotoğraftaki makina cbr1100xx'e benziyor, bu durumda arkadaş ss'çi değil, sport touringci :). Bölücü tavırlanırınızdan dolayı sizi esefle kınıyorum... :queen:

elimde değil...:p SS cilere AF çıkaracakmış Hökümat...:queen:motoru güvenlik güclerine teslim edene devlet baba naked vercekmiş...birde estetik ameliyatla yüzleri değiştirilip toplum içinde rahatca dolaşabileceklermiş...:queen:



SS cileri sevmiyoruz :p Yaşasın naked, enduro, turing :mrgreen:

En çok BOY u sevmiyoz dimi...:p

Belki 2-3 sene sonra enduro yada turing bir motora gecmeyi dusunuyordum ama sana inat mezara kadar SS :p
Abi Allah akıl fikir ihsan eylesin ne diyeyim. Kendimde full koruma gezmem ama en azından bi kask takmalıydı arkadas. Hani hiç kafanı da dusunmuyorsan ruzgara karsı bari tak dimi ama :)


bak kötü habarını duyarsam hastanede yoğun bakımda tokatlarım...:pama başka bişey olursa artık senin çavuşu tokatlarız...bize miras olarak o kalır...:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ben kasksız ve gözlüksüz 170 e kadar çıkıyom bişey etkilemiyo demekkki yaratılıştan ötürü ss neden seçtiğimiz belli
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi yemin ederim numuneliksin sen :queen::queen::queen:


efet eyleyim...:p

Ylmzz bey bknz. 7 no'lu mesaj... Cerrahi arkandayım... :)

Bende Cerroşun arkasındayım...:partcısıyım yane...

abi senin bu fotoları daha küçük koyma imkanın yok mu:p



abi cep çekimleri ya...Sıemens phone explorer bu boyutta veriyor...büyütünce dağılıyo detaylar...en ideali bu...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ylmzz bey bknz. 7 no'lu mesaj... Cerrahi arkandayım... :)

Sport-Turing...

Sport sevilmiyor, Turing seviliyor. O zaman bu arkadaş arada kalmış. Bunu da sevmiyoz:cherry:

Şaka bir yana arkadaş turing filan hikaye hız için almış işte, bilinçsiz bir racingci bence.

Ayrıca sport turing filan ama adam SS ci :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst