Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Ankarada yaşıyorum, % 40 oranında Ayağımdan özürlüyüm fakat motorsiklete ve bisiklete binmeyi çok seviyorum,motor kullanmayı araba kullanmaktan daha çok seviyorum,fakat benim sorum bende %40 oranında özürlü olduğuma dair rapor var. sıfır bir motor alsam ÖTV. vergisi ödermiyim.birde % 40 oranında raporum olduğu için A sınıfı ehliyet alabilirmiyim. Lütfen acil yardım bekliyorum.Saygılarımla