Bir sorum olucak

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Ankarada yaşıyorum, % 40 oranında Ayağımdan özürlüyüm fakat motorsiklete ve bisiklete binmeyi çok seviyorum,motor kullanmayı araba kullanmaktan daha çok seviyorum,fakat benim sorum bende %40 oranında özürlü olduğuma dair rapor var. sıfır bir motor alsam ÖTV. vergisi ödermiyim.birde % 40 oranında raporum olduğu için A sınıfı ehliyet alabilirmiyim. Lütfen acil yardım bekliyorum.Saygılarımla
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
once engelli olarak bı ehliyet almanız lazım ayagınızdaki ozrun yanı heyet raporunda yazan tehsıs nedır bılgılenrırmısınız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yardım lütfen

ayağımda 5 cm kısalık var ve birazda ince diğer bacağıma göre ama yıllardır bisiklet kullanırım uzun yola çıkarım,hiç otobüse binmem schooter de kullanıyorum ,ama ehliyet verirlermi bilmiyorum. Ehliyet vermeselerde kullansam motoru sorun olurmu çünkü scooter kullananların %80 ninde hiç ehliyet yokta :)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
%80nı bılıncsızmıs demekkı eger ayagınızda posturel bır bozukluk yada sınırsel bır dayanıksızlık varsa ehliyet alamassınız ama gorunuse gore yok ve rahatca kullanıyorsunuz bu yuzden ehliyet almanızda bı sorun yok tabıkı engelli ehliyetı ayrıca scooterda cok bı sorun yasıycagınızı sanmam bence ehliyetınızı alıp gonul rahatlıyla bının motorunuza
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim ilgin için sağol ustam:) ozaman ben sağlık raporuyla başlıyım işe raporu alır almazda motoru alıyım. sonrada kursa felan yazılıyım en sağlamı bu olur heralde :cat:
 
Katılım
25 Şub 2009
Mesajlar
15
geçmiş olsun dileklerimi sunarak,,,2 tekerlekli için trafiğin motorsiklet sirmenize izin vereceğini sanmıyorum,3 tekerlekli özel yapım,racing,ve benzeri çok motorsikletler var resmi açıdan bunlardan birini tercih edebilirsin bana kalırsa,normal şartlarda,şu da var tabi,ayağınız daki özür sadece kısalık ise,trafik kanunlarına göre cevirmede vs,memur,evraklarınızı aracınızdan inmenize zorunluluk tanımadan ayağınızdan alıp ayağınıza getirmek zorunluluğu var,bu tür olayda memurun yanında yürümezseniz,böle bir sorunla karşılaşmazsınız,ehliyetiniz hiç yoksa esas sıkıntı burada almak zor,gayri resmi yolarıda mümkün aslında bu olayın ama önermem,ben olsam gayri resmi yani bu şekilde,bir şey yapardım çok merakım varsa,dreksyon kursuna başka bir arkadaşınızı torpil vs benzeri şekilde olabilir,
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Teşekkür ederim ilgin için sağol ustam:) ozaman ben sağlık raporuyla başlıyım işe raporu alır almazda motoru alıyım. sonrada kursa felan yazılıyım en sağlamı bu olur heralde :cat:

HAYIR, ÖNCE RESMİ İŞLEMLERİ HALLETMELİSİN.
800tl civarı cezası var, yaralamalı/ ölümlü bir kazaya karışırsan vicdani sorumluluk yanı var, var oğlu var yani. al bakalım raporunu ondan sonra ehliyetini. azmini göster ve biz de seni örnek gösterip sonraki yardım isteyenlere adres olmanı isterim şahesen :wiinkk:

ne demek istediğimi anlıyorsun değil mi, yani özrünün arkasına sığınan insanlardan biri olmadığın belli. sen bu irade ve istekle başarırsın ustam :rendeer::rendeer:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
hayat engel tanımaz lafını ben bırcokez asan ınsanları tanıyorum ve tanıyamada devam edıyorum ayrıca benı tanıyan bılen bılıyor nese yurekcenın dedıgı gıbı once azım inş basarırsın basarıcagınada emınım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla arkadaşlar çok sağolun mesajlarıma cevap verdiğiniz ve beni bilgilendirdiğiniz için. Dediğiniz gibi resmi işlerimi halledip , motorumu alıcam. ve benim durumumda olan arkadaşlarımada burdan ne yapmaları gerektiğini tek tek anlatıcam , ve motorumu aldığım zamanda resimimi koyucam siteye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst