Bir Siftah'da bizden... :(

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun makine :rendeer: umarım yaraların biran önce iyileşir :king:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hepimize ders olsun korumanın faydaları! arkadaşımada geçmiş olsun allah bize bağışlamış
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Geçmiş olsun hocam, sende okadar hasarvar cipe bişey olmamışmı?
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Geçmiş olsun. Motor mühim değil hallolur ama umarım senin ağrıların dinmiştir.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
ODUNCU, cipte hiçbirşey yok gerçi tam göremedim ama benim motor sürüklenirken farın oduğu yer lastiğe gelmiş ondan zaten dağıldı. Allahtan diğer yerlerde birşey yok.

Allah cümlemizi korusun arkadaşlar. Görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
Geçmiş olsun Makine, dikkatli ol abi ne durana ne gidene güvenme dikkat, dikkat, dikkat
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar motoru tamir ettirdim.

Değişen parçalar
KM saati ve teli
Ön Far
Ön Sağ Sinyal
Arka Far (çarpma şiddetiyle iç bacaklar kırılmış)
Ön Koruma demiri (Çatlak vardı, içime sinmedi değiştirdim)
Gidon ve Elcikler (Gidonda hafif bir eğilme vardı dedim onuda değiştirin)

Toplamda indirimle 245YTL'ye hallettim.

Allah bir daha yaşatmasın. Cümlemizi kazadan beladan korusun.

Görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse makine motorunda tamir olmuş bunun son kazan olması dileğiyle kardeşim :rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
hocam çok büyük geçmiş olsun motor önemli değil sana bir şey olmasın.allah beterinden korusun.Hocam bir çoluk çocuk sevindir sen genede ne olur ne olmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman kollayalım hocam kendimizi , geçmiş olsun...........
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
138
büyük geçmiş olsun dostum işallah bu ilk ve son olur hepimiz için...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmıs olsun baba yaww aman dıkkatlı olalımm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst