- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
Bugün JaNTi ile motorla gezmek için evden çıktım. Göbekten dönerken dikkat ettiğim Siyah Lincoln marka cip birden önüme hareket etti adam soluna bile bakmadan göbeğe giriyor. Neyse ben viraj içinde refleks olarak fren yaptım ve neticede motor bi güzel yattı. Gerçi fren yapmasam cip'e ortadan girecem. neyse ben yere yapıştım tabi kask, elimde eldiven üstümde mont, altımda çift kat pantolon falan hiçbir çizik olmadı, kırıkta yok çok şükür ama kaburgam ve sol bacağımın üstü ezildi ve ağrıyor. Neyse bu arkadaş yanıma geldi ben kendime bakıyorum o anda varmı başka hasar diye, bu geçmiş olsun falan dedi hop atlamış gittmiş. Ben sonra fark ettim tabi. Motoru kaldırdık motor altımdan gidince direk gidip lincoln'ün arka tekerlek ve tamponuna ön taraftan çarpmış. Ön far, 1 ön sinyal, km saatim ve gidonda da hafif bir eğilme var. Sonra JaNTi geldi yanıma sağolsun bayağı yardımcı oldu biraz sohbet falan sonra eve sürdüm motoru. Kendisine burdan tekrar teşekkür ediyorum. Yarın götürüp servise bırakacam. Bakalım ne kadar masraf çıkacak. Bu arada koruma demiri kesinlikle takılmalı benim ayak şu an sağlamsa onun sayesinde. Allah cümlemizi korusun. İyi bir ders oldu bana duran arabaya bile güvenme.
Görüşmek üzere.
Bugün JaNTi ile motorla gezmek için evden çıktım. Göbekten dönerken dikkat ettiğim Siyah Lincoln marka cip birden önüme hareket etti adam soluna bile bakmadan göbeğe giriyor. Neyse ben viraj içinde refleks olarak fren yaptım ve neticede motor bi güzel yattı. Gerçi fren yapmasam cip'e ortadan girecem. neyse ben yere yapıştım tabi kask, elimde eldiven üstümde mont, altımda çift kat pantolon falan hiçbir çizik olmadı, kırıkta yok çok şükür ama kaburgam ve sol bacağımın üstü ezildi ve ağrıyor. Neyse bu arkadaş yanıma geldi ben kendime bakıyorum o anda varmı başka hasar diye, bu geçmiş olsun falan dedi hop atlamış gittmiş. Ben sonra fark ettim tabi. Motoru kaldırdık motor altımdan gidince direk gidip lincoln'ün arka tekerlek ve tamponuna ön taraftan çarpmış. Ön far, 1 ön sinyal, km saatim ve gidonda da hafif bir eğilme var. Sonra JaNTi geldi yanıma sağolsun bayağı yardımcı oldu biraz sohbet falan sonra eve sürdüm motoru. Kendisine burdan tekrar teşekkür ediyorum. Yarın götürüp servise bırakacam. Bakalım ne kadar masraf çıkacak. Bu arada koruma demiri kesinlikle takılmalı benim ayak şu an sağlamsa onun sayesinde. Allah cümlemizi korusun. İyi bir ders oldu bana duran arabaya bile güvenme.
Görüşmek üzere.