bir pistte 3 kaza.talihsizlik...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yağmur yağmış sanırsam pist ıslak 3. kaza yapan allahım sana geliyorum demiş resmen o kadar hızlı girilmez ki
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
tamamen 600 cc olmasıyla alakalı bu kaza.
yani orda 125-250 tek yada çift silindir bi makina olsa olmazdı bu kaza.
direk başlıyolar 4 silindire patlıyolar sonra.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
tamamen 600 cc olmasıyla alakalı bu kaza.
yani orda 125-250 tek yada çift silindir bi makina olsa olmazdı bu kaza.
direk başlıyolar 4 silindire patlıyolar sonra.

aklınca dalga geçiyorsun ama motosiklet işi ne şakaya ne dalgaya geliyor.bir gün patlarsın iş işten geçer sonra bu yazdıkların sana kapak olur. o yüzden biraz daha saygılı ve yaptığın işi ciddiye alırsan kazanan sen olursun.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
tamamen 600 cc olmasıyla alakalı bu kaza.
yani orda 125-250 tek yada çift silindir bi makina olsa olmazdı bu kaza.
direk başlıyolar 4 silindire patlıyolar sonra.

sırf laf vurmak için açtıysan millete hata ettin:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------

pist :queen: :queen: :queen: :queen:

Allah sonunu hayırlı etsin arkadaşım senin, kendini haklı çıkarmak için açtırdın bu kaza videosunu arkadaşına bence:farao:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
pilotaj hatası değilde yerin ıslak olması çok büyük etkenmiş gibi görünüyor burada
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
the acu suzuki gsx-r trophy at castle combe with sudden rainfall

Yani:

Ani yağmur yağan Castle Combe pistindeki Acu Suzuki GSX-R Kupası
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
tamamen 600 cc olmasıyla alakalı bu kaza.
yani orda 125-250 tek yada çift silindir bi makina olsa olmazdı bu kaza.
direk başlıyolar 4 silindire patlıyolar sonra.

Ne alakası var ya, ne diyorsun ne saçmalamışsın anlamdım...:farao: Bukadar saçma yorumları çok kasmadan yapabiliyor musunuz cidden merak ediyorum

Bence Virajda Bir Problem War Giren Arka Tarafı Zar Zor Topluyor.

Aynen katılıyorum

pist sanki sabun kalıbı.

Okadar da değil sanki be hocam...:)

Virajı düşmenden alanlar da bir acayip alıyorlar. Hadi 1-2... bilemedin 3 kişi sürmeyi bilmesin, hiç kimse mi bilmiyor. Virah girişinde bişey var diycem ama 2. adam viraj çıkışında kaydı galiba...:silent:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
tamamen 600 cc olmasıyla alakalı bu kaza.
yani orda 125-250 tek yada çift silindir bi makina olsa olmazdı bu kaza.
direk başlıyolar 4 silindire patlıyolar sonra.

Boş konuşmakta üstünüze yok...

Ya siz bu işi harbiden bilmiyosunuz!!!

Çıkında madem çok iyisiniz sizi görelim bi yatın kalkın bakalım....
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
ıslak zemin adamı fena götürdü zaten motorun düşmanlarından biriside ıslak zemin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ardı ardına 3 patlama.yahu cidden bu makinaların şakası yok.


Şakası olmayan nedir?.....
Patlayan nedir?....

Veya patlamak nedir?..... Biliyormusun?....

Altı üstü ıslak zeminde (aniden ıslanan) Viraja sert girip yatan motorlar.... Sürücülerinde birşey yok.... Sadece sürüklenme.....

600 değil o hızla 125 likle girsen gene düşersin.... :cat:
Neden bu kadar şaşırdın anlamadım?....
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
yağmur ani bastırdığından ve bunu hesaba katmayıp doğru lastiği tercih etmeyen 3 kişi haliyle düşüyor... bunun sürüş tercrübesi ile alakalı değil tercih ile alakalı olduğunu zaten biliyorsunuzdur. ne de olsa pis motorcusunuz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tamamen 600 cc olmasıyla alakalı bu kaza.
yani orda 125-250 tek yada çift silindir bi makina olsa olmazdı bu kaza.
direk başlıyolar 4 silindire patlıyolar sonra.

Sence bu adamlar direk mi başlamışlar gibi gözüküyor?.....
Bana profesyonel yarışçı gibi geldiler ama?...

Akıl var mantık var... Acemi yeni başlayan birinin tulumları giyip hobaaa piste çıkması mantıklımı?... :farao::farao::farao:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bir önceki küçük/büyük cc'yle başlama/başlamama tartışmasından dolayı bir hışımla açılmış başlık.

Slick lastikler. Kuru zeminde pist yarışı. Aniden yağmur yağması.

Sonuç: "Hacı pist tehlikeli !" / "600'lük supersportla başlanır ! "

Gördüğün gibi iki yanlış bir doğru etmiyor güzel kardeşim.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
İki gündür şimdiye kadar hiç eğlenmediğim kadar çok eğleniyorum..
Bu Mersinli kankalar forumun neşe kaynağı ve maskotu oldular..
İyiki varsınız çocuklar performansınızı hiç düşürmeyin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst