Döndük klavyenin başına şimdi de gördüğümüzü ve hissettiğimizi parmaklarımız vasıtasıyla konuşturmaya.
Başlayalım garajdaki ön sevişmeyle. Çingene’m(motorumun ismi) mahsun mahsun oracıkta kıvrılmış yatıyor. Ben onu loş ışıkta önce kromajlarının parlaklığı ile selamladım. Elime aldığım yumuşak bir bez ile tüm kromaj süsleriyle kaslarını tozlardan arındırdım. Her dokunuşumda onun biraz daha heyecanlandığını hissediyordum. Anahtarı kontağa koyduğumda ikimizde uçmak için sabırsızlanıyorduk. İlk ses bütün garajda gürüldeyerek yankılandı. Benim göğüs kafesime çarpıp kaskımın içinde kulaklarımı yalayarak anafor oluşturdu. Ellerimle onun elleri artık birleşmiş el ele mutluluğumuzun dansına hazırdık. Garaj kapısından sokağa fırlayışımız ve kendimizi sahil yolunda bulmamız saniyeler içinde gerçekleşti. Şimdi güneş sırıtarak Çingene ile konuşuyordu sizleri kavuşturan benim diye. Birden bir itiraz sesi duyuldu denizden, hayır benim gönderdiğim eşsiz koku ve dalga sesleri sizleri harekete geçirdi diye. Daha güçlü bir ses ,ben bu birlikteliğin aşk tanrısıyım diyen rüzgarın sesi bütün sesleri bastırdı. Artık rüzgarın egemenliğine boyun eğerek kendimizi onun kollarına bırakmıştık. Bizi önce İstanbulun piyasası denen caddeye attı. Caddeden de ele güne aşkımızın fiyakasını atarak geçtik. Yeniden deniz bizi Salacak da karşıladı bu sefer iki kıtalı sahille birlikte. O deniz ki boğazına iki gerdanlık takmış ve kule şeklinde bir kolye ucuyla tüm zenginliğini ifşa ediyordu. Biz o zenginliklerin içinde kendi hayalimizle daha da mutlu bir dansın ritmine kapılmıştık. Beylerbeyi Sarayı,Yıldız Sarayı, Çırağan Sarayı, Hidiv Kasrı ,Kuleli gibi nice şaşalı yapı biz önlerinden geçtikçe eğilip selam veriyorlardı. Hatta tüm ağaçlar bile bellerine kadar eğilip kalkıyorlardı. Aşkımız boğazın iki yakasından duyulsun diye tempo halinde martılar gagalarıyla alkışlıyorlardı. Yeşil ile mavi bizim vuslat noktamız oldu
Yağmur mu? :silent:Ha

günlerdir hafta sonu sürprizi yapacağı beklenen bereketin adı mı! Yedinci saatin sonunda çamlıca eteklerinde üzerimize konfeti şeklinde ılık damlalarından birkaç adet gönderdi sağ olsun. Sonradan sesinin tonundan anladım ki yaşadığımız aşkın güzelliğine dayanamayarak bıraktığı sevinç gözyaşları imiş. Biz ,bizi yaratan Allahımıza ve verdiği tüm güzelliklere şükrümüzü sunduk . Sizlerin de her anınızı aynı güzellikler içinde geçirmeniz temennisiyle başka bir yazıda buluşmak üzere hoşçakalın……:rendeer: