Bir pazar günü mücadelesi

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Aylardan temmuz yıllardan iki binli yılların dokuzuncu yılı bir pazar sabahı. Meteroloji bir haftadır iki kıta arasında kalan bu şehir ve civarına sağanak yağmur tahmini biçmiş. Sizde miskin miskin sabahın bir saatinde hiç hedefsiz yataktan devrile devrile çıkıyorsunuz. Balkonda kahve keyfini yapabilmek için kahve altı yapıyorsunuz. O sırada güneşin sizin kanınız ve adrenalinizle olan muhabbetine şahit oluyorsunuz. Güneş hababam sizin adrenalinize provokatif mesajlar ulaştırıyor. O mesajlardan biri “Şu adamı silkele de demir atına atlasın onu bekleyen güzelliklerin koynuna kendini bıraksın “ diye. Bu tür mesajlara kanınız , kaslarınız ve en sonunda beyniniz hep birlikte işbirlikçi oluyor. Sizi ikna eden en son cümlede yağmurun yarattığı doğadaki berekete sen de şahit ol ve şükrünü birlikte dualaştır.
Ben mesajlardan dersimi alanlardanım . Şimdi uygulama zamanı dönüşte devamını yazmak üzere herkese iyi pazarlar.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
damarlarındaki kan coşmuş gene :mrgreen: dönüş haberlerini bekliyoz muhammet ağabey.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Muhammet abı ne gusel de yazmıssın ama sabah 4 te yatınca pek dedıgın gıbı sabah gunesıyle kalkamıyor ınsan oglenı buluyor kalkması.:queen: Aksam cadde de gorusmek uzere ıyı eglenceler...:bounce:

Bu arada buradanda haber verelım aksam 17:30 dan sonra caddebostandayız herkesi bekleriz...
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
10
bir pazar yamur yağsa bile evde oturulmaz azcık güneş olsa biz motorculara yeter:D:D
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Döndük klavyenin başına şimdi de gördüğümüzü ve hissettiğimizi parmaklarımız vasıtasıyla konuşturmaya.
Başlayalım garajdaki ön sevişmeyle. Çingene’m(motorumun ismi) mahsun mahsun oracıkta kıvrılmış yatıyor. Ben onu loş ışıkta önce kromajlarının parlaklığı ile selamladım. Elime aldığım yumuşak bir bez ile tüm kromaj süsleriyle kaslarını tozlardan arındırdım. Her dokunuşumda onun biraz daha heyecanlandığını hissediyordum. Anahtarı kontağa koyduğumda ikimizde uçmak için sabırsızlanıyorduk. İlk ses bütün garajda gürüldeyerek yankılandı. Benim göğüs kafesime çarpıp kaskımın içinde kulaklarımı yalayarak anafor oluşturdu. Ellerimle onun elleri artık birleşmiş el ele mutluluğumuzun dansına hazırdık. Garaj kapısından sokağa fırlayışımız ve kendimizi sahil yolunda bulmamız saniyeler içinde gerçekleşti. Şimdi güneş sırıtarak Çingene ile konuşuyordu sizleri kavuşturan benim diye. Birden bir itiraz sesi duyuldu denizden, hayır benim gönderdiğim eşsiz koku ve dalga sesleri sizleri harekete geçirdi diye. Daha güçlü bir ses ,ben bu birlikteliğin aşk tanrısıyım diyen rüzgarın sesi bütün sesleri bastırdı. Artık rüzgarın egemenliğine boyun eğerek kendimizi onun kollarına bırakmıştık. Bizi önce İstanbulun piyasası denen caddeye attı. Caddeden de ele güne aşkımızın fiyakasını atarak geçtik. Yeniden deniz bizi Salacak da karşıladı bu sefer iki kıtalı sahille birlikte. O deniz ki boğazına iki gerdanlık takmış ve kule şeklinde bir kolye ucuyla tüm zenginliğini ifşa ediyordu. Biz o zenginliklerin içinde kendi hayalimizle daha da mutlu bir dansın ritmine kapılmıştık. Beylerbeyi Sarayı,Yıldız Sarayı, Çırağan Sarayı, Hidiv Kasrı ,Kuleli gibi nice şaşalı yapı biz önlerinden geçtikçe eğilip selam veriyorlardı. Hatta tüm ağaçlar bile bellerine kadar eğilip kalkıyorlardı. Aşkımız boğazın iki yakasından duyulsun diye tempo halinde martılar gagalarıyla alkışlıyorlardı. Yeşil ile mavi bizim vuslat noktamız oldu
Yağmur mu? :silent:Ha :)günlerdir hafta sonu sürprizi yapacağı beklenen bereketin adı mı! Yedinci saatin sonunda çamlıca eteklerinde üzerimize konfeti şeklinde ılık damlalarından birkaç adet gönderdi sağ olsun. Sonradan sesinin tonundan anladım ki yaşadığımız aşkın güzelliğine dayanamayarak bıraktığı sevinç gözyaşları imiş. Biz ,bizi yaratan Allahımıza ve verdiği tüm güzelliklere şükrümüzü sunduk . Sizlerin de her anınızı aynı güzellikler içinde geçirmeniz temennisiyle başka bir yazıda buluşmak üzere hoşçakalın……:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
vayy be, bu nasıl bir betimlemedir, sanki bizde sizinle yaşadık o anları.
teşekkürler.
çingeneyle size mutluluklar, allah bozmasın :cherry::queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
abi glseydin ya bizim le bari ssizin o taraftaydık bugün....pendiğe kadar yol yhaptık aygüllerde bi köfte sonra cadde ..oradadan taksim rakı balık ayvalık....gerçi ben bizimkileri taksimde bırakmamk zorunda kaldım onlar hala oradadırlar belkide...
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
seni çok iyi anlıyorum abi bu duyguyu bende cok yaşadım ama hava beni hiç engellemedi kanım ne zaman kaynasa hava zaman mekan gözetmedim...
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
271
Motosikleti
yok
ancak bir gezi bu kadar şiir kıvamında anlatılır teşekkürler
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Bizimkisi Bir Aşk hikayesi.

Özeti bu üstad Kelimelere ancak bu kadar güzel dökülebilirdi...
Biraz şiirsel ,
Biraz hikayesel,
Biraz Aşk,
Biraz tutku,

Baharatları ve tuzu o kadar yerindeki.
Oku Bir anlam ver ,
Bir daha oku yeni anlamlar katılsın...

Nice aşk dolu günlere :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazar bir arkadaşımı hatırlattınız bana :) Yaşama sevinci ile dopdolu, hayatı kendisi için yaşayanlardan olmak ne güzel.. Mutluluğunuz daim olsun :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Arkadaşlar yorumlarınız beni yeni yazılar yazmaya teşvik ediyor. Hepinize çok teşekkür ederim. Yarın itibariyle 3 günlük bir yurt dışı seyahatim olacak oradaki anılarda bir kıpırdama olursa oradan da bir şeyler paylaşabilirim sizlerle.:)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Arkadaşlar yorumlarınız beni yeni yazılar yazmaya teşvik ediyor. Hepinize çok teşekkür ederim. Yarın itibariyle 3 günlük bir yurt dışı seyahatim olacak oradaki anılarda bir kıpırdama olursa oradan da bir şeyler paylaşabilirim sizlerle.:)

hayırlı yolculuklar usta git gelde bi mubabbet edelim arayı açmadan :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst