Bir pazar endurosu...

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Geçenlerde yaptığım geziler thunderkiller'ın hoşuna gidince bu cumartesi beraber güzel bir offroad keşif gezisi yapalım dedik. Daha önce thunderkiller'ın solo yaptığı bir parkura girdik. Cumartesi günü iş çıkışı öğlen 13.30'da Maslak'ta buluşup Bahçeköy yolundan Belgrad ormanına,oradan da ormanın içinden kuzeye Kilyos yönüne doğru çıktık.

1001205zg9.jpg


1001206wt5.jpg


Buralara kadar motorum Buraku'nun motoruyla yarışacak kadar temizdi. 5 km sonra yolun halini görünce anladım ki buraya kadarmış :)

1001208vp5.jpg


1001214it8.jpg


1001216ai1.jpg


Sonlara doğru artık iyice batmaya başladı motorlar. Lada Niva'lar la oraya gitmiş avcılar bizi görünce şok oldular, daha ileriye gitmememiz için bizi uyardılar ama nafile bir kere damara çamur girmiş durmak olur mu

1001212kc4.jpg


1001213rx0.jpg


Artık iyice yorulduğumuzdan, ve motorların geçemeyeceği kadar zor bölümler olduğundan yürüyerek geri kalan bölümleri biraz gezdik. Dönüşte çamurda tekrar zorlamayalım diye avcıların gösterdiği, ormanın içinden geçen bir yan yoldan dönelim dedik ama girmez olaydık.

1001209qs4.jpg


1001210jk5.jpg


Çok masum gözüken bu yol, yapraklar ve altındaki kaygan çamur yüzünden çok zorladı. Ben ilk bulduğum geçişten tekrar geldiğimiz yola döndüm, thunderın motor çıkamayınca oradan devam etmeye çalıştı ama gitmek ne mümkün, tekrar geri dönüp onuda alıp suya çamura daldık. O balçık çamur bile bize daha kolay geldi. Dönüş yolunda tekrar bol bol su geçişi yapıp motorları ve üstümüzü bir güzel temizledikten sonra yıkamacının yolunu tuttuk.

1001220lu4.jpg


1001222cw9.jpg


Orman bölümün üçte birini thunderkiller'ın motorunu itmekle, balçıktan çıkarmakla ve kaldırmakla geçirdiğimden dönüşte kollarım tutmuyordu adeta :) Ama müthiş keyif aldım. Aslında gayet crossluk bir parkuru bizim motorlarla geçmek zor ama imkansız değil. Birazda video keyfi yapalım bakalım...

http://video.google.com/videoplay?docid=5845477880754207308&hl=en

http://video.google.com/videoplay?docid=5049477746127822401&hl=en

http://video.google.com/videoplay?docid=1838549532454792990&hl=en

http://video.google.com/videoplay?docid=5541747987840330501&hl=en
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
2. video ürküttü beni biraz.düşüceksiniz diye korktum.paylaşım için teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa ben lastıklerımın camura bulanmasına uyuz oluyorum enduroda tıtız olurdum heralde:D:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
heyyyt bee süpermiş bende arabamla gitçem buraya (((:) çok sevdim .. bol çamurlu günleerr size (:) motorları temizlemek için çok ugraştınız dimi sonra
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
valla ben motorumu böyle çamura sokmam yazık yaw ama güzel gezmişsiniz
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
İyice alışmışsın motoruna Kaiser

iyi görüntüler.mutlu olduğuna sevindim kolay gelsin
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Teşekkürler engin abi. Bu son zamanlarda yaptığımız birçok gezinin sadece biri. Bu aralar pek asfalta girdiğim yok açıkcası. Bahar gelsin, sular çekilsin, çamurlar kurusun, tekrar döneriz asfalta :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel bir gezi olmuşa benziyor...Çünki yüzünüz
gülüyo paşam...


Resimler için ayrıca teşekkürler...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar çok güzel:)
Belli ki oldukça eğlenceli geçmiş,gülen yüzlerden de belli bu..
Fotoğraflar için teşekkürler,devamlarını bekliyoruz :cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
VAyy yinr bı guzel gezı resmen camur banyosu yapmıssınız ne dıyelım bol bol gazlamalar :)...
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
harika valla...
o motorlarla iyi cesaret etmişsiniz..
tebrikler..ve güzel fotolar için teşekkürler..:)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
DL enduro deil dien pronun görmesi bunları görmesi lasım :) Hala capodan bu şekil görüntü alamadık asfalt endurocusu seni :queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Kaiser
ellerinize
yüreğinize
DeLilerinize
vede bulandığınız çamura sağlık :cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
büyük cesaret göstererek yapmışınız bu geziyi tebrikler.başka bir motosiklet sitesindeki abilerimiz DL için enduro değildir deyip yazmışlar bu metni,siz onlara cevap niteliğinde videolar çekmişiniz ......tekrar tebrikler


DELE(Dl 650 v-strom) NEDEN ENDÜRO DEĞİLDİR.

Bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
Aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. Dele de
bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
daha güzeldir . Ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

Dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. Bu
yüzden endüro değildir. Tel jant sert darbede yamulur , sökülür
düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
üzülürüz.

Delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
ama kuru aküde güzeldir . ama Endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

Dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
amörtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
Çünkü endürolar güzeldir.

Dele 'de tork yerine beygire vardır . Endüro beygirden çok torku sever
. Dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
değiştirilir , Vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . Endüro kırılmaz , fiteside
zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . Tork güzeldir , eğer
güzel se demekki o endürodur. Tork bize çok faydalıdır , beygir
yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
çalışlır ( Tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

Dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
filan yoktur . Çünkü o endüro değildir . Koruma olmazsa korunamaz ,
korunamazsa bozulur . Bozuldumu kızar tekme atarız . Tekme atarsak
yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
endüroo değildir.

Dele nin lastikleri tüpsüzür. Endüro tüp vardır . Demek ki dele ye
eksik parça koymuşlar . Parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
yüzden dele endurö değildir. Ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
pompa ilede şişip canta oturmaz. Yerine oturmazsa çirki gözükür , o
zaman endürö olamaz.

Peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . Eğer bir beyazla
bir siyah bir birlerini çok servse , leylek onlara melez verir. Melez
iyimidir , iyidir . Enduromudur , değildir çünkü melezdir. Peki melez
güzel olmazmı... olur. Eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
yapar. Ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. Çok güzeldir...
__________________
sevgi, saygı, hoşgörü...
enduroclub sitesinden alıntıdır
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
fotoğraflar çok güzel herşey çok güzel ama abi üstüne para verecekler motorumu öyle çamura sokmam sonra hiç kolay temizlenmiyor :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Doktor Sen naaptın:)? Çamura belenmişsin sırtına kadar:cherry:.Küçükken eve saçıma kadar çamurlu gelirdim,Annem terlikle kovalardı.O geldi aklıma:mrgreen:.
Ayrıca Jeansatar kardeşim enduroclub'cılar biraz haklı değilmi nazım denemelerinde:)? DL,asfalta topraktan daha çok yakışıyo gibi be...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst