sayın arkadaşlar, bu sayfada bana, neden forumlara katılmıyorsunuz? diye not yazılıyor...1 ben biraz acemiyim. kendi çabamla int. le uğraşıyorum(o da 60 lı senelerde ticaret lisesinde daktilo dersi gördüğümden) 2 böyle seviyesiz yazışmaların nesine katılayım? 57 yaşınds bir motor sever olarak..sadece takip etmeye gayret ediyorum..
hepinize kazasız sürüşler, iyi günler diliyorum..yaşar güneysu. ankara.