Bir Otomobil Kullanıcısının Düşünceleri (Tam Felaket)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Unutmayın kurunun yanında yaş da yanıyo.....Ben yaş olmak istemiyorum. Onlarda haklı hangisi dallama hangisi budaklama nerden bilicek? Hepsi aynı deyip geçicek
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
6
inanamıyorum yaa.. ne biçim insan bu Allah kimsenin karşısına böyle insanları çıkarmasın. Amin. :D
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
29
trafikteki avantajlarımızı kullanalım.ama bahsedildiği gibi diğer sürücüleri tehlikeye sokmadan.(trafik akmıyoken araçların arasından dikkatlice geçelim ama akıcı trafikte hayır).
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
125
sayın arkadaşlar, bu sayfada bana, neden forumlara katılmıyorsunuz? diye not yazılıyor...1 ben biraz acemiyim. kendi çabamla int. le uğraşıyorum(o da 60 lı senelerde ticaret lisesinde daktilo dersi gördüğümden) 2 böyle seviyesiz yazışmaların nesine katılayım? 57 yaşınds bir motor sever olarak..sadece takip etmeye gayret ediyorum..
hepinize kazasız sürüşler, iyi günler diliyorum..yaşar güneysu. ankara.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst