Bir ömür boyu Hangi Motosiklet (3 harfli) "eğlence amaçlı"

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
motosiklet seçimi yaparken bir çok kriterlere göre değerlendirme yapıp bir çok motosikleti eliyoruz
ve geriye kalan gariban motosikletlerden birini seçmek zorunda kalıyoruz.

seçim kriterlerinde fiyatı, yakıtı, şehir içi kolaylığı, şehir dışı kolaylığı, kampa gitmek için, cafe önüne çekmek için, bakımı uygun olması gibi gibi çeşitli kriterleri değerlendirip motor seçmeye çalışıyoruz.

peki şöyle bişey olsa.
bu sorunun benzerini motorcu muhabbetine de sormuştum.

karşına bir cin çıktı.
sana istediğin motoru vericek.

vereceği motorun benzin gideri, bakım gideri, mtv gideri, trafik sigortası, kaskosu, vs hiç bi masrafı cebinden çıkmayacak.
ufacık bi çiziği olsa ücretsiz değişecek.

ama sana vereceği motosikletten başka bir motosiklet kullanamayacaksın.

cin sana motosiklet vermesi için bi anlaşma yapıcak.
sen ölene kadar bu motosikleti kullanacaksın. ve sen ömrün boyunca bu motorun başına ne gelirse gelsin anında düzelecek

bu durumda motor seçme kriterin ne olur ve hangi motoru seçersin.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Fat Boy !

2000000003.jpg
 
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
493
öyle ölüp bittiğim, keşke sahibi olsam başka bişey istemem dediğim bir motor yok. hayalim de hep bir dünya turu vardır. sanırım bunu en güzel R1250GS Adventure ile gerçekleştirebilirim.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,760
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
SCRAMBLER 1100 veya Kymco Ak 550 veya CCM RAF BENEVOLENT FUND SPITFIRE
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Herkes R1250GS demiş ben R1250R yada R1250RS diyorum.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Ömür boyu da bir motor kullanılmaz ki hocam ya.
Motor eğlenmek için , evlenmek için değil :)
Ben 2-3 yıla sıkılıyorum motordan.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
SUZUKİ GSX 1250 FA
Motor 4 silindirli motor, 4 zamanlı, 16V, DOHC, su soğutmalı
Silindir hacmi 1.255 cc
Çap x Strok 79 x 64 mm
Güç 98 7500 rpm beygir
3700 de 108 Nm Tork devir
AAAAAH AHH alt devirde ben burdayım diyor
50123240541_cd393672a3_c.jpg
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Simdiki motosikletim...

Ama birilerinin bakim gorum masrafini ustlenmesine hayir demem :)

Aklimda bir-iki tane daha motosiklet var ama yerine degil, yanina...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Yamaha'cıyım ama bu modeline hastayım,ülkemizde tutulmadı,uzun yolda 6 vitese atsak,vitesle işimiz olmaz.
Sıfır alsak,uzun kmler hizmet eder,sarı sitede 1 tane var,68 TL istiyor
4 silindir ve 3700 de 108 nm tork mu veriyor. hey maşallah beee. bilmiyordum böyle bi modeli sevdim bunu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst