Bir Oğlum Daha Oldu :)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nedemekse bu terim yabancısıyım ben buraların bi açıklarmısın abicim:queen::queen::queen:

ben bu seviyede olamam litfen...Bir Kabataşlı bu diyaloğa girmez...Kabataş Lisesi değil ha Kabataş Ticaret Lisesi...:queen:

Sayın Cesi Bey sizi kınıyorum...ayrıca moderatör kişiyede ispiyonluyorum...o kadar garagtersizim...:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun kazasız belasız... Mete_han merak etme yakında turnayı gözünden vuracaz.. bizde açacaz böle bi tükkan :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben bile çok sevindim maşşallah tekerin düz bassın ustaa:rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
evlat verirsen alırım bi denesini :p
hayırlı olsun kazasın belasız kullan hepsini
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
bu ne yaa çocuk esirgeme kurumuna dönmüş orası :p:p
abi ne diim biz bitanesini bulamazken :salut:
allah daha cok versin...
allah kaza bela gostermesin :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
evet arkadaşlar siz siz olun sakın kimseye emanet motor vermeyin..
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Ulan bende essahtan olun oldu sandım, gag git şurdan adamın gafasını bozma..
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun biraz aç gözlülük var gibi :p ama başlık süper olmuş bende essastan sandım :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
bugun ne kısmettir bilmiyorum..

yeni aldığım motoru bugun arkadaşım vurdu.. motorda pek bir şey yok ama kafa granajı ve far gitti..

akŞam da arabam birindeydi oda arabamı vurdu.. ne oldu bilmiyorum..

bunların üstüne akŞam eve dönerken az daha ben kaza yapıyordum 1 cm mesafe ile atlattım diyorum..

sinirlerim harbi fena bozuk..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bugun ne kısmettir bilmiyorum..

yeni aldığım motoru bugun arkadaşım vurdu.. motorda pek bir şey yok ama kafa granajı ve far gitti..

akŞam da arabam birindeydi oda arabamı vurdu.. ne oldu bilmiyorum..

bunların üstüne akŞam eve dönerken az daha ben kaza yapıyordum 1 cm mesafe ile atlattım diyorum..

sinirlerim harbi fena bozuk..


geçmiş olsun olacağı varmış.. nazar değdi siteden bak :mrgreen: Halolur cana gelmemiş mala gelsin halolur :cat: geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun ALLAH analı babalı büyütsün..

ALLAH yürüyen aksamınıza zeval vermesin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst