- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
nedemekse bu terim yabancısıyım ben buraların bi açıklarmısın abicim:queen::queen::queen:
ben bu seviyede olamam litfen...Bir Kabataşlı bu diyaloğa girmez...Kabataş Lisesi değil ha Kabataş Ticaret Lisesi...:queen:
Sayın Cesi Bey sizi kınıyorum...ayrıca moderatör kişiyede ispiyonluyorum...o kadar garagtersizim...