- Katılım
- 30 May 2007
- Mesajlar
- 133
- Konu Yazar
- #1
is nedeniyle misirda bulunuyorum ve sizler icin gezdim yazdim resimledim burada internet cok yavas oldugu icin siteye resim yukleyemiyorum fakat bu linkten resimleri ve yorumlari okuyabilirsiniz
http://picasaweb.google.com/pegasus005/MisirGezisi
http://picasaweb.google.com/pegasus005/MisirGezisi