Bir kuryeden daha fazlası

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
1,5 yıldır çok severek yaptığım bir meslek oldu kuryelik.Belkide sunulan imkanlar iyi olduğu içindir.Gayet iyi bir maaş ve full koruma ekipmanları.Her şeyden önce iyi bir patron.Şimdi normal bir motosiklet sürücüsü olsaydım alamayacağım bir çok şeye sahibim.Ve şu anda bu kıyafetler motosikletimden daha fazla para ediyor.

Kask kappa:450 tl
kışlık pantalon difi:300 tl
yazlık fileli revit pantolon:350 tl
4 mevsim revit mont:350 tl
eldiven prohel:60 tl
bellik:90 tl
revit alt üst yağmurluk:200 tl
yazlık korumalı ayakkabı:120 tl
kışlık puma bot:500 tl (yeni aldım)
motosiklet diz örtüsü(resimde yok)70 tl



Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:38 ----------



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
kurye adama maaşı sorulmaz ama :p kurye lazımsa bu korumaların yarısı bende mevcut başlangıç için bence gayet yeterli :cherry:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
kurye adam masraftan kaçmaz...

Aynen ramço ama şirket alınca daha bi güzel oluyo :)

---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

Bundan 7-8 ay önce bir konu açmıştım kurye aranıyor diye ama pek soran olmamıştı yaz başı olmasına rağmen.Şu an 5 kurye olduk.Tam bir rakam telaffuz etmicem ama asgari ücretin 2.5 katı kadar bir kazanca sahibim bunun yanında motosiklet bakım masraflarıda şirkete ait
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kurye adam her türlü kazanır.......... kıza yaşı erkeğe maaşı sorulmaz....
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Aynen ramço ama şirket alınca daha bi güzel oluyo :)

---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

Bundan 7-8 ay önce bir konu açmıştım kurye aranıyor diye ama pek soran olmamıştı yaz başı olmasına rağmen.Şu an 5 kurye olduk.Tam bir rakam telaffuz etmicem ama asgari ücretin 2.5 katı kadar bir kazanca sahibim bunun yanında motosiklet bakım masraflarıda şirkete ait
1070 tl maaş demişsiniz kurye topiğinde.. o paraya zaten o riski almak gereksiz..birde kendi motorunuz..anadolu yakasında olduğum için çok zor olur..kar kış illaki olacaktır..istanbulda kar 5 gün olur..ama soğuk devam soğuktan yanada hiç şikayet etmedim..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
1070 tl maaş demişsiniz kurye topiğinde.. o paraya zaten o riski almak gereksiz..birde kendi motorunuz..anadolu yakasında olduğum için çok zor olur..kar kış illaki olacaktır..istanbulda kar 5 gün olur..ama soğuk devam soğuktan yanada hiç şikayet etmedim..

senii ya kurye yada minibüs sahibi yapacağım söz...
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
1070 tl maaş demişsiniz kurye topiğinde.. o paraya zaten o riski almak gereksiz..birde kendi motorunuz..anadolu yakasında olduğum için çok zor olur..kar kış illaki olacaktır..istanbulda kar 5 gün olur..ama soğuk devam soğuktan yanada hiç şikayet etmedim..

Bizde deneme süresi vardır hiç bir firma kuryelikte denemeden eleman almaz.Sonra oturulur maaş tekrar konuşulur.Kurye firmalarında bile çalışma şeklini sorarlar maaşlımı primli mi çalışırsın diye sorarlar.Ama evrak kuryeliği artık iyi kazandırmıyor.Şu an sektörde istanbul ecza deposunun imkanları baya iyi başvurmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bu ekipmalar zaten gerekli değilmi hatta daha üstlerede çıkılabilir...kuryelik bence 2500 tl maaştan aşağıya yapılmaz heleki istanbulda artık o parayı kim verir bilmem ama 1.000 tl maaşı heryerde alırsın hayatını riske atmaya da deymez...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bizde deneme süresi vardır hiç bir firma kuryelikte denemeden eleman almaz.Sonra oturulur maaş tekrar konuşulur.Kurye firmalarında bile çalışma şeklini sorarlar maaşlımı primli mi çalışırsın diye sorarlar.Ama evrak kuryeliği artık iyi kazandırmıyor.Şu an sektörde istanbul ecza deposunun imkanları baya iyi başvurmanı tavsiye ederim.
önümüz kış aslında pekte deneme yapacak durumda olmamaları lazım..denemede de neyi deniyorlar anlamadım ne kadar çabuk adresi bulduğunumu yoksa bir dk geçkaldığınımı.. yoksa işe olan saygısını ciddiyetini mi gelmemezlik yapmayışınımı...
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Evet haklısınız istanbul gibi bir yerde kuryelik zor yazın sıcakta kask beyninizi adeta pişiriyor hele öğlen sıcağında kışın üşümemek için full giyinirsiniz gittiğiniz bir yer sizi 15-20 dk.bekletirler terlersiniz dışarı çıkınca vay halinize.Trafikte yaşadıklarım zaten anlatmakla bitmez beladan kaçmak için gözlerinizi dört açmak zorundasınız hata kaldırmaz bir meslek.Ama ekmek parası işte geçim derdi.Türkiye şartlarında 1800 tl benim için iyi bir maaş.Deneme süresine gelince piyasada bu işi bu paraya yapacak çok deneyimli arkadaş var yol,iz bilmez normal zamanlarda teslimat yapamazsanız sıkıntı olur.Kuryelikte güven vermeniz gerek zaman zaman ciddi paralarda taşıyorsunuz.Velhasıl-ı kelam basite alınacak bir iş değil istanbulda kuryelik yapmak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst