- Katılım
- 23 May 2011
- Mesajlar
- 603
- Konu Yazar
- #1
1,5 yıldır çok severek yaptığım bir meslek oldu kuryelik.Belkide sunulan imkanlar iyi olduğu içindir.Gayet iyi bir maaş ve full koruma ekipmanları.Her şeyden önce iyi bir patron.Şimdi normal bir motosiklet sürücüsü olsaydım alamayacağım bir çok şeye sahibim.Ve şu anda bu kıyafetler motosikletimden daha fazla para ediyor.
Kask kappa:450 tl
kışlık pantalon difi:300 tl
yazlık fileli revit pantolon:350 tl
4 mevsim revit mont:350 tl
eldiven prohel:60 tl
bellik:90 tl
revit alt üst yağmurluk:200 tl
yazlık korumalı ayakkabı:120 tl
kışlık puma bot:500 tl (yeni aldım)
motosiklet diz örtüsü(resimde yok)70 tl

Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

Uploaded with ImageShack.us
Kask kappa:450 tl
kışlık pantalon difi:300 tl
yazlık fileli revit pantolon:350 tl
4 mevsim revit mont:350 tl
eldiven prohel:60 tl
bellik:90 tl
revit alt üst yağmurluk:200 tl
yazlık korumalı ayakkabı:120 tl
kışlık puma bot:500 tl (yeni aldım)
motosiklet diz örtüsü(resimde yok)70 tl

Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

Uploaded with ImageShack.us
