Bir Kaza Haberi Daha "Ayağım kırldı sonra görüşelim."

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Haberin orijinali
Yaralı kadın cep telefonuyla konuştu: Ayağım kırıldı sonra görüşelim
Sefa KARACAN/ALANYA (Antalya), (DHA)

ANTALYA'nın Alanya İlçesi'nde kavşakta aniden önlerine çıkan otomobile arkadan çarpan motosikletteki çift yere düşerek yaralandı. Her ikisinde de kask bulunmayan ve kanlar içinde yerde kıvranan çifte ilk müdahaleyi tesadüfen yoldan geçen bir eczacı yaptı. Serum bağlanan çiftten 32 yaşındaki Figen Gür, çalan cep telefonunu açıp, “Abla kaza yaptım. Ayağım kırık galiba, sonra görüşelim'' dedi.
Hastane kavşağında meydana gelen kazada, Alanya’nın İncekum Beldesi'nden Avsallar'a doğru giden Abdullah Gür yönetimindeki 33 LK 923 plakalı Harley Davidson marka motosiklet, aniden önlerine çıkan 40 yaşındaki Mustafa Erkuş yönetimindeki 07 E 47 plakalı otomobile arkadan çarptı.
Motosikletten düşen ve metrelerce sürüklenen Figen ve Abdullah Gür çifti, kanlar içinde yerde kaldı. Yaralı çifte ilk müdahaleyi otomobiliyle olay yerinden geçen eczacı Musa İnce yaptı. Yol ortasındaki yaralılara serum bağlayan eczacı, ardından sağlık ekiplerine haber verdi. Figen ve Abdullah Gür çifti, ambulans gelene kadar trafikte ilerleyen araçların arasında serumlarıyla bekledi.
Bu sırada sürekli çalan cep telefonuna cevap vermek zorunda kalan Figen Gür, “Abla şu an bir kaza yaptım. Çok canım yanıyor. Ayağım kırıldı galiba. Sonra görüşelim'' dedi. Telefonu kapatan Figen Gür ve eşi, kısa süre sonra olay yerine ulaşan ambulansla Alanya Devlet Hastanesi'ne götürülüp tedaviye alındı. Çiftin, bacaklarında ve vücutlarının çeşitli yerlerinde kırıklar, ezikler bulunduğu tespit edildi.
Otomobil sürücüsü Mustafa Erkuş ise alınan ifadesinin ardından serbest bırakıldı.
Milliyet'ten alıntıdır.

Kazazede arkadaşlarımıza acil şifalar diliyorum.

Benim dikkatimi çeken ayrıntı şu;

Neden motosikletin markasını yazma gereği duyulmuş. Madem yazılacak hiç bakılmadan mı yazılmış? Harley Davidson denilen motosiklet Mondial 250 MCT. Ama neden sadece motorun markasını yazmış bir anlam veremedim. Aracın markasını da yazsaymış keşke. Neyse konumuz bu değil.

kazazedelere acil şiflar diliyorum.

sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
kaza geçirenlere geçmiş olsunda hani bu harley işi hoşuma gitmedi desem yalan olur.
MCT nere Harley nere?:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Yine koruma ve Kask yok... !!!

harley falan hikaye...MCt ?!

Basın motorcu düşmanı kesildi ;
bir kaza haberi ancak bu kadar sulandırılabilir...
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Bide anlatılandan kusurlu olan sürücü serbest bırakılmış .
O adama tehlikeli araç kullanmaktan 100-200 milyon ceza yazarlar , bide motorlular davacı olmazsa , (ki olursada bişey olmaz) laylaylom gezer

Motora çarpanı yayaya çarpmış kabul edecek bir yasa lazım .
Bu arada korumasız motorcu arkadaşlara geçmiş olsun :(
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bende içimden motorada kaza zedelerede yazık olmus diyordum Hala diyorum ama en azından 250mct olduğuna sevindim :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
ben de kazayı sen yaptın siteye veda ediyorsun sandım.gerçi kim olduğu çok ta önemli değil.insan keşke kimseye birşey olmasa diyor.
geçmiş olsun.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ayağım kırıldı sonra görüşelimm muhahahaha

aloooo ahmmettt ben öldümmmmm
öbür tarafta görüşürüz artıkkkk:queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
benim omzum kırıldığında bile motordan mt den uzak kalamadım. haberleri sulandıran basından hiç hazzetmemeye başladım.
sağlıcakla.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
haber başli başina bilinçsız yazılmiş kask yok diyor oyca başka bir gazetede kask yerde duruyor motorda mondial mct 250 bilinçsız ve motoru kötuleyıcı bir haber daha.......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AYDEMİR,
Acaba kaskı vardı da takılı değil miydi diyeceğim ama bu motor düşmanı basın olduğu sürece direk kafadan atmışlardır. Dediğin gibi ben de fark ettim kaskı ama emin olamadım.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bence motosikletin tarzını anlatmak istemişler.

Yani , yarış motoru, scooter, bir de harley davidson var ya... :mrgreen:
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Artık kasksız ve deli gibi motor kullanan hiç kimseye üzülmüyorum. Dün akşam servisle işe giderken bir scootera 4 kişi binmiş geziyorlardı (nasıl gezmekse kelle koltukta). Daha sonra İstanbul Kartal köprüsü Yakacık çıkışından 3 motorcu deli gibi fırladılar, kaskları vardı ama bağlantı yolundan sağ şeridin ortasına (yani bizim önümüze) bereket servis şöförümüz çok dikkatli kullandığı için motorcu katili olmadan yavaşladı. Yine yaklaşık 20 km. ileride elektrik icadına yetişememiş bir mototaksi (rus yada bulgar malı yanındaki sepettekilerle birlikte 4 kişiyi taşıyan) arkadaş yanımızdan sıyrıldı. Karanlık yüzünden 200 m. ötede kendisini göremiyorduk. Bu yüzden ben elimden geldiğince önlemimi alarak kullanmaya çalıştığım motosikletime ağız tadıyla binemezken bunlar gibilere hiç mi hiç üzülmüyorum. Binmesinler.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst