Bir İstanbul Sabahı

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
hayatta biraz zevk biraz da tarz sahibi olmak hergün önünden geçip gittiğimiz yerlerin aslında cennet olduğunu gösterecektir.yaşadığın bu güzel anları bizimle paylaştığın için teşekkürler.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
tekerine kuvvet
izmirden yeni geldim içimi açtın ordada hava kapalı olmasaydı yapacaktıkda fırsat bulamadık bee :(
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Herkese teşekkürler.

Güzergahı belirtmemişim:
Haliç Köprüsü'nün yakınındaki evden çıkış, Kasımpaşa'dan Haliç fotoğrafları, oradan yanlış yola girmem sonucu Eminönü iskelesi ve Boğaz-Galata fotoları, oradan Ortaköy'de sabah kahvesi, sonra Sarıyer'de bir çay, ardından Garipçe köyünde kahvaltı. Fotoğraflarda olmayan yerler de var, kahvaltıdan sonra Rumeli Feneri, ardından Demirciköy ve Kilyos. Sonra eve dönüş.

Sabah ve tatilde İstanbul'da yalnız gezmek daha güzel. Sahilde sadece kuşların ve dalgaların sesi, Garipçe yolunda sadece yaprak hışırtısının tadı yalnızken daha ii çıkıyor.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
offff offfff keyfe bak beeeeee varmı bundna daha büyük bi zevk
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
güzel olmuş valla helal sana.gezi organizasyonu olursa banada haber verin
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
Dostum 15 ocaktan sonra benide cagır valla gelirim.15 ocakta ehliyet tamam.bende girmicem eve.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Way Be İstanbulun Hakket Güzel Yerleri Warmış

İstanbul'un her yeri güzel, önemli olan güzelliği görecek göz, yakalayacak kamera. Elimdeki fotoğraf makinesi biraz daha iyi olsaydı çok çok çok daha güzel resimler çıkardı, hele bir de fotoğraf bilgim ve tekniğim daha iyi olsaydı :)
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
İstanbul'un her yeri güzel, önemli olan güzelliği görecek göz, yakalayacak kamera. Elimdeki fotoğraf makinesi biraz daha iyi olsaydı çok çok çok daha güzel resimler çıkardı, hele bir de fotoğraf bilgim ve tekniğim daha iyi olsaydı :)
Olsun bunlarda güzel sağolasın anlatımında mükemmel yeni geziler ve çalışmalarını merakla bekliyorum..:cat:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper olmuş tekerine saglık
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
hayatın şimdisini yaşamış ve yaşatmış oldun.
Fotoğraf çekmek içinde en güzel saatleri seçmişsin
Eline makinene sağlık.
Hoşça-Dostça
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
Dayısının yeğeni inşallah daha güzel resimlerle havlar ısındıktan sonra beraber.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst