- Katılım
- 1 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,168
hayatta biraz zevk biraz da tarz sahibi olmak hergün önünden geçip gittiğimiz yerlerin aslında cennet olduğunu gösterecektir.yaşadığın bu güzel anları bizimle paylaştığın için teşekkürler.
Way Be İstanbulun Hakket Güzel Yerleri Warmış
Olsun bunlarda güzel sağolasın anlatımında mükemmel yeni geziler ve çalışmalarını merakla bekliyorum..:cat:İstanbul'un her yeri güzel, önemli olan güzelliği görecek göz, yakalayacak kamera. Elimdeki fotoğraf makinesi biraz daha iyi olsaydı çok çok çok daha güzel resimler çıkardı, hele bir de fotoğraf bilgim ve tekniğim daha iyi olsaydı![]()