- Katılım
- 26 Kas 2009
- Mesajlar
- 100
dur twobro egzosu takayım da öyle satarım![]()
Hocam açmış olduğun modifiye topiğini ilgi ile takip ediyorum. Two bro yu power commander ile beraber mi takacaksın yoksa sadece egsoz olarak mı takacaksın? Sadece egsoz olarak takarsan avantajları-dezavantajları nelerdir? Benim almak istediğim egsoz da two bro. 2004 model siyah 600F sahibiyim bu arada.Bu egsozun temizini nereden bulabilirim, yardımcı olursan sevinirim...:cat:

