Bir Honda CBR600f Modifiye Öyküsü...

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
eksoza hasta oldum yaa :) kesınlıkle yuksek devırde falan vıdeosunu ıstıyorum nasıl cekersın bılmem emir abı :D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
senin sinyallerden kaynaklanıyor o muhabbet :) bendeki artcılar hep yüksek topuklu ama aynalarım mini :p

 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arka sinyallerin büyük olmasını hem görünürlük hem de tasarım bütünlüğü için istemiştim :(

kalın bir kuyruğa sahip 600f'e minicik sinyalleri yakıştıramıyorum pek.
aslında şeytan git rizoma zero sinyal siparişi geç diyo ama çok pahalı :(
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Motor zaten çirkin bir motor.
Birde sen oynamışsın daha çirkin olmuş.
Sen üçe beşe bakma sat bunu :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
şakka :D
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arka sinyallerin büyük olmasını hem görünürlük hem de tasarım bütünlüğü için istemiştim :(

kalın bir kuyruğa sahip 600f'e minicik sinyalleri yakıştıramıyorum pek.
aslında şeytan git rizoma zero sinyal siparişi geç diyo ama çok pahalı :(

yok yok ufak sinyal yakışıyor merak etme üstüne birde led stop lambası yaparsan dadından yinmez bence :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
yılan derisi olan koltuğu görmek isterdim fakat çok fazla iddalıydı

Sana tavsiyem onun yerine Sarı dikişli güzel derili bir koltuk yaptırmandır en azından yılan derisi kadar iddası olmaz ve sırıtmaz..

Buyur örnek burada ferrari yeni aracında böyle bir döşeme kullanmış ..ayrıca corvette te kırmızı dikişi aracının koltuklerında kullanmış bence güzel bir fikir ..koltuğuda tamamlamak istersen güzel bir aksesuar ben bile düşünmeye başladım benim motora mavi dikişleri...

mansorysiracusa03454966.jpg

D51D214A9255429BB544B390070447A8.jpg


benim motorumda bu.. ve benimkinede mavi dikişlerin harika durucağını düşünüyorum
fa58f95c.jpg
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Milli aksesuarlarımız mavi boncuk ve maaşallah yazısını görememenin tedirginliğini yaşamaktayım. mutlaka eklenmeli :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199

arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınıza. koltuk döşemesi için çok içime sinen bir alternatif bulamazsam şimdilik bir şey yapmamayı düşünüyorum. belki dediğiniz gibi selenin kenarlarına renkli bir şerit çekilebilir, dikiş izi şeklinde bir hava verilebilir.

Milli aksesuarlarımız mavi boncuk ve maaşallah yazısını görememenin tedirginliğini yaşamaktayım. mutlaka eklenmeli :p

Hocam hiç tedirgin olma:) Cevşenimiz ve nazarlığımız gidonda mevcut :cat:




 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
sat şunu bana :) vallaa bak :D yada video çek abi yaa :D kuru kuru topice bakıyoruz hee :D
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
yılan derisi olan koltuğu görmek isterdim fakat çok fazla iddalıydı

Sana tavsiyem onun yerine Sarı dikişli güzel derili bir koltuk yaptırmandır en azından yılan derisi kadar iddası olmaz ve sırıtmaz..

Buyur örnek burada ferrari yeni aracında böyle bir döşeme kullanmış ..ayrıca corvette te kırmızı dikişi aracının koltuklerında kullanmış bence güzel bir fikir ..koltuğuda tamamlamak istersen güzel bir aksesuar ben bile düşünmeye başladım benim motora mavi dikişleri...

mansorysiracusa03454966.jpg

D51D214A9255429BB544B390070447A8.jpg


benim motorumda bu.. ve benimkinede mavi dikişlerin harika durucağını düşünüyorum
fa58f95c.jpg

yeni sele derisi yaptırırsan sarı dikişli olsun egsoz ve jantlarla birbirini tamamlıycana inanıyorum son halini ne zaman görcez?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaşlar sinyalimi tamir ettim. 19 mayıs günü tatil olduğu için gün ışığında kısmetse fotoğraf çalışmasını yapıp paylaşacağım.
becerebilirsem egzos sesini de içeren bi video çekeceğim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar sinyalimi tamir ettim. 19 mayıs günü tatil olduğu için gün ışığında kısmetse fotoğraf çalışmasını yapıp paylaşacağım.
becerebilirsem egzos sesini de içeren bi video çekeceğim.

motorla bir süre gez devirli bir şekilde motor torkunu alsın biraz durduğunda sesini çek en güzel ses o zaman çıkar :cat:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
motorla bir süre gez devirli bir şekilde motor torkunu alsın biraz durduğunda sesini çek en güzel ses o zaman çıkar :cat:

Hocam nolur bana su koyu kismi bi acar misin?
Daha oncede duydum nedir bu motorun torkunu almasi?

Egzost isindiktan sonra esneyip mekanik resonans frekansi arttigi icin daha iyi yanki yapar bunun icinde daha tok ses cikarir bunu mu kast etmeye calisiyorsunuz yoksa.:cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Hocam nolur bana su koyu kismi bi acar misin?
Daha oncede duydum nedir bu motorun torkunu almasi?

Egzost isindiktan sonra esneyip mekanik resonans frekansi arttigi icin daha iyi yanki yapar bunun icinde daha tok ses cikarir bunu mu kast etmeye calisiyorsunuz yoksa.:cherry:

benim egsoz karbon olduğu için diğerleri kadar ısınmıyor

yani şöyle diim motorla bütün gün gezsem ama motoru düzgün bir şekilde kullanmazsam devirsiz bir şekilde aynı sesi vermiyor veya istikrarsız kullandığımdada aynı şekilde ses vermiyor

ama yarım saat motoru yüksek tork verdiği devirlerde gideyim 5in altına inmeden o zaman daha farklı ses veriyor

gerçi benim egsoz içerisindeki elyafın bir kısmı yok eskimiş durumda bir ara elden geçireceğim onuda hem elyaf kısmını hemde dış tüpteki carbon üzerinde bulunan vernik tabakasını :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
benim egsoz karbon olduğu için diğerleri kadar ısınmıyor

yani şöyle diim motorla bütün gün gezsem ama motoru düzgün bir şekilde kullanmazsam devirsiz bir şekilde aynı sesi vermiyor veya istikrarsız kullandığımdada aynı şekilde ses vermiyor

ama yarım saat motoru yüksek tork verdiği devirlerde gideyim 5in altına inmeden o zaman daha farklı ses veriyor

gerçi benim egsoz içerisindeki elyafın bir kısmı yok eskimiş durumda bir ara elden geçireceğim onuda hem elyaf kısmını hemde dış tüpteki carbon üzerinde bulunan vernik tabakasını :)

Egzosun son tupu karbondur, ara boru ve manifold cikislari degil.
Motor giderken hep ayni sicaklikta calismaz, devirlenince guzel ses vermesinin sebebi motorun ic sicakliginin artmasi tabi manifold cikisi ve araboru esner ve genisler.Motor ne kadar isinirsa sesi o kadar "guzel" tok cikar.

Illa en iyi sesi alicam diyosan egzosdan, zengin karisimla calisan motoru full gaz kullan 10 dakika sonra bostayken bi ara gazi ver bakalim redline a kadar.:cherry: Kompresore bindigi anda alev atar dikkat.:cherry::cherry:

Yikarsin ortaligi.:bounce:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Egzosun son tupu karbondur, ara boru ve manifold cikislari degil.
Motor giderken hep ayni sicaklikta calismaz, devirlenince guzel ses vermesinin sebebi motorun ic sicakliginin artmasi tabi manifold cikisi ve araboru esner ve genisler.Motor ne kadar isinirsa sesi o kadar "guzel" tok cikar.

Illa en iyi sesi alicam diyosan egzosdan, zengin karisimla calisan motoru full gaz kullan 10 dakika sonra bostayken bi ara gazi ver bakalim redline a kadar.:cherry: Kompresore bindigi anda alev atar dikkat.:cherry::cherry:

Yikarsin ortaligi.:bounce:

bunu öğrendiğim iyi oldu
ama benim motorda alev atması için zengin karışıma pek gerek olmuyor elyaf yapısı artık zarar görmüş olduğu için yine atıyor

arkaya bir garaj yapayım önce kendime sonra içindeki elyaf yapıyı yenileyecem dediğim gibi :cat:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
bunu öğrendiğim iyi oldu
ama benim motorda alev atması için zengin karışıma pek gerek olmuyor elyaf yapısı artık zarar görmüş olduğu için yine atıyor

arkaya bir garaj yapayım önce kendime sonra içindeki elyaf yapıyı yenileyecem dediğim gibi :cat:

Kuru duzen en iyisi.

Metal olur egzos dedigin alev atinca ucu turuncu olur karanlikta parlar yeni gelin gibi parildayarak dolasirsin.:cherry::p

Alev atmasi katalizor ve buji icin hayra alamet degil yalniz haberin olsun.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst