Bir Honda CBR600f Modifiye Öyküsü...

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Sele kesinlikle orjinal ve güzel olmuş. Ledler için ne yazıkki bişi diyemiyeceğim. Motosikletde yapılan değişiklikler apaçimsi değil zaten gayet göze hoş geliyor. Ben beğendim. Yalnız led olayına takıldım. Farklı bir şeyler olabilir.

honda-cbr600-f4i-headlight-01-03.jpg


37485653nwp.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Çok güzel olacağına eminim.Kazasız belasız kullanırsın inşallah.
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Genelin aksine döşemeler güzel gözüktü bana :p :mrgreen:
Jant uyumunu çok merak ediyorum.
umarım gönlünüzce olur :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199


Madem far tasını açtın, elin deymişken angel eye yapsaydın ya led yerine :cat:

farı açmadığım için yapmadım zaten yoksa kesinlikle uygulardım. ancak piyasada satılan angel halkaları çok kısa ömürlü her patladığında far camını açmak çok mantıklı olmazdı.


Sele kesinlikle orjinal ve güzel olmuş. Ledler için ne yazıkki bişi diyemiyeceğim. Motosikletde yapılan değişiklikler apaçimsi değil zaten gayet göze hoş geliyor. Ben beğendim. Yalnız led olayına takıldım. Farklı bir şeyler olabilir.

fikir verebilirseniz değerlendirmek isterim. bi ihtimal yarın ledler üzerinde oynama yapmak için farı sökebilirim çünkü.


Bu arada jantları boyadan aldım.
ön jant:

grnt0098o.jpg


grnt0099.jpg


lastikler jantlara geçirildi :

grnt0100h.jpg


balans ayarı yapıldı :

grnt0102.jpg


artık ait oldukları yere takılmaya hazırlar :
cep telefonuyla çektiğim için jantların rengi fotodan pek belli olmuyor, inşallah herşey bitince düzgün bir fotoğraf makinesiyle gün ışığında çekilecek fotoğraflar rengi ortaya koyacaktır.
bu altın renk tonu birebir Subaru Impreza WRX jantın renginde kullanılan kod. dolayısıyla sonuç. istediğim gibi oldu.

grnt0101t.jpg

 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
fikir verebilirseniz değerlendirmek isterim. bi ihtimal yarın ledler üzerinde oynama yapmak için farı sökebilirim çünkü.

Emir hocam, aslında aklıma bir fikir gelmiyor şu halde de biraz garip durmuş.

Ama arkadaşların dediğin gibi Angel eye güzel giderdi ama onlar da ömürlü olmuyorlar sanırım.

İsmim tarık tanırsınız. Buluşmalarda hep karşılaştık konuştuk. bir zamanlar siyah cbr 125 i olan kısa boylu sempatik:p :D

Çok güzel bir çalışma umarım bilgili olan arkadaşlar burada tecrübelerini paylaşırlar. Kolay gelsin iyi çalışmalar. Görüşmek üzere.

d_3103.jpg


http://www.xdcycle.com/discount-mot...i-Oracle-CCFL-Halo-Eyes-Rated-1-Halo-Kit.html
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118




farı açmadığım için yapmadım zaten yoksa kesinlikle uygulardım. ancak piyasada satılan angel halkaları çok kısa ömürlü her patladığında far camını açmak çok mantıklı olmazdı.



Hmm fotoğrafta göz yanılması olmuş ben far camını tasından ayırdın sanmıştım ama eğer ileride ayırırsan angel far öneririm. ben bilgisayar kasasında bu yuvarlak halkadan kullanıyordum 5 yıl kadar kullandıktan sonra bir gün sökmeye çalışırken fazla zorladım ve kırıldı :(
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emir hocam, aslında aklıma bir fikir gelmiyor şu halde de biraz garip durmuş.

Ama arkadaşların dediğin gibi Angel eye güzel giderdi ama onlar da ömürlü olmuyorlar sanırım.

İsmim tarık tanırsınız. Buluşmalarda hep karşılaştık konuştuk. bir zamanlar siyah cbr 125 i olan kısa boylu sempatik:p :D

Çok güzel bir çalışma umarım bilgili olan arkadaşlar burada tecrübelerini paylaşırlar. Kolay gelsin iyi çalışmalar. Görüşmek üzere.

Tarıkçığım hatırladım tabi. kullanıcı adına dikkat etmemişim kusura bakma. fotoğraf çok yanıltıcı olabiliyor, ilk fırsatta farı canlı gör fikrin değişebilir :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
85
apaçimisin arkadaşım güzelim motoru ne hale getirmiş yok yılan derisi yok altın sarısı.Sen modifiye gör memeişsin bekle biraz dah acıyorum topigi Barış'ın F800s vs Emir'in cbr600f diye referandum yapıcam motosiklet.net halkına çok çılgın projelerim var (= o diilde jantlar güzel olmus ama egzos biraz cakma gibi twobro amblemi cıkartma mı ne? (=
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[
bu altın renk tonu birebir Subaru Impreza WRX jantın renginde kullanılan kod. dolayısıyla sonuç. istediğim gibi oldu.
B][/FONT]

daha dün cbf topacında subarı jant renginden bahsettim...altın sarısı benimde çok hoşuma gidiyor...gayet estetik ve şık olacak makina hayırlısıyla...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
emir abıcım anladıgım kadarıyla sanırım sende bı choopercı tarzı var ss ıde hevesını atmk ıcın bınıyosun dıye dusunuyorum :) topıc takıp altında;)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
apaçimisin arkadaşım güzelim motoru ne hale getirmiş yok yılan derisi yok altın sarısı.Sen modifiye gör memeişsin bekle biraz dah acıyorum topigi Barış'ın F800s vs Emir'in cbr600f diye referandum yapıcam motosiklet.net halkına çok çılgın projelerim var (= o diilde jantlar güzel olmus ama egzos biraz cakma gibi twobro amblemi cıkartma mı ne? (=

len herşeye laf söyle egzosa söyleme :p two-bro'nun orjinal stickerlarından versene abi diye peşimde dolaşırsan hatırlatırım sana bu postu :queen:


daha dün cbf topacında subarı jant renginden bahsettim...altın sarısı benimde çok hoşuma gidiyor...gayet estetik ve şık olacak makina hayırlısıyla...

demek ki sen de aslan burcusun :mrgreen: araştırdım aslan burcu erkeği renkli gösterişli cafcaflı şeyleri severmiş altın ve gümüş rengi onu çok çekermiş :)

emir abıcım anladıgım kadarıyla sanırım sende bı choopercı tarzı var ss ıde hevesını atmk ıcın bınıyosun dıye dusunuyorum :) topıc takıp altında;)

:) haklısın aslında custom motosikletler hep ilgimi çekti. ama o türe dönmekten korkuyorum çünkü kendimi biliyorum. custom bi harley alsam kafama nazi kaskı geçirir üzerimde deli yelek ve kot pantalonla binerim ben o motora. sonra mazallah :)
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
183
cok gusel gendine gore modify yapmak en zevkli is bence :)
ruhsata renk deisimi yaptirman gerekiyor deil?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst