VIA macera güzel şey. Senin bu taraflara geldiginde ispir yolunu kullanmayı macera olarak adlandırabiliriz ama bizim Erzurum'a gittigimiz tarihte o yolu kullanmak olsa olsa ciddi bir intahar grişimi olurdu. Bırak motosikleti arabayı o yolcu otobüsleri dahi ispir yolunu o mevsimde kullanmaya cesaret edemiyordu. En son geçen sene akıllının biri kış aylarında o yolu kullanmaya kalkmış ve akşamında anahaber bültenlerine mahsur kalmasıyla konu olmuştu:mrgreen:
Yol kış aylarında öyle bir durum alıyorki normalde Rize'den İspir yolunu kullanarak Erzurum'a gitsen yol %50 kısalmış oluyor ama kimse kışın ortasında yakıttan %50 tasarruf yapmak istemiyor. Neden acaba ?
Herşey bir yana uzun,zorlu ama mutlu bir 2 gün geçirmiştik. Hatta Erzurum'dan çıkarken sanki şehire alışmışım gibi bir hava oluştu. Dönüp son defa Erzurum'a baktım. Zorlu ama kendine alıştıran bir yapısı var...