Bir hiz videosu daha ama bu sefer sonuc farkli

Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
Trafige acik alanlarda hic bir seyi umursamadan hiz yapan arkadaslara itafen biraz moral bozucu biliyorum , ama sonucunda bununda olabilecegini bilin.
Macaristan dan bi haber . Ilk videoya tikliyorsunuz saniyorum. Yaptigi surati motosikletinden kaydetmek ve daha sonrada arkadaslarina gosterip bununla ovunmek isteyen bir genc eger sonucunu bilseydi eminimki bu sonucu oda istemezdi. videoyu kaydeden genc kolunu karsidaki surucude hayatini kaybetmis saniyorum.

http://varos.blogter.hu/?post_id=163045
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
Gozlerinizi sasi yapip tekrar bakiniz mutlaka goreceksiniz :mrgreen:
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
harbi fena girmişler birbirlerine:pale:
Ama öndeki motora sıfır geçince biraz afalladı ,ama arkadakini kurtaramadı..:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
[MEDIA]http://video.hirado.hu/videok/auto/kozlekedes/motoros_1_250.wmv[/MEDIA]

[MEDIA]http://video.hirado.hu/videok/auto/kozlekedes/motoros_2_250.wmv[/MEDIA]
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
166
çok kötü olmuş ya şeritten çıktı işi bitti aman dikkat arkadaşlar hız yapmanın hiç alemi yok tek şeritli yollarda.yalnız adamlar helikopter yollamışlar 2 dk.da ama ne fayda işte allah korusun
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
salak birinden kurtuldun yolun boş dönsene şeridine.
hayır ben bunu yapmam da karşı şeritteki olmamak için ne yapcaz.
karşıdakişnin kurtulma şansı olurmuydu sizce?
üstelik bunun kaza yapacağı daha ilk yola çıkışından belliydi.ilk çıkarken bile otomobil sıfır sıyırdı.
ayrıca konu başlığı sama olmuş ben kaza olmuyor zannettim başlıktan dolayı.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
üzücü görüntüler:pale:.herkes kendi adına pay çıkarmalı.çok sürat çok risk!ayrıca
birşey daha dikkat ederseniz beni nasıl geçer,kimse beni geçemez psikolojiside var.öndekini kovalıyordu çünkü.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başka bir link altında izlemiştim sanırım. ama karşıdan gelene yazık olmuş bizim artistvari mal yüzünden.. bari bi halt yiyeceksin onu bari düzgün ye.. hiç mi pist yok hiç mi trafiğe kapalı alan yok orada?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
racing lere bu yüzden pek ısınamıyorum..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sürüş eğitimi brifinklerinde çok gösterilen bir videodur.
Aslında kazayı yapan arkadaşımız, öndeki arkadaşını videoya çekmek için o kadar risk alıyor.
Aptallık parayla olmadığından bol miktarda bünyemize tatbik ediyoruz maalesef.
Hız da öyle aman aman bir hız değil.
150-160 km/h arası bir hızda seyrediyor.

Bizlerin bu videodan alması gereken ders, onların yaptıkları hataya dikkat çekmekten çok, kendi şeridimizde güvenle seyrederken de dikkatli olmamız gerektiği.

O bir motosiklet değil otomobil de olabilirdi.

Neden böyle dedim?

Çünkü çarpışan iki arkadaşta bugün yaşıyorlar.
Bunu üzerlerindeki korumalara borçlular.
Belki biraz da altlarındaki motosikletlere.

Fakat benim ilgimi çeken bir detay var.
Suzuki'nin ön takım sapasağlam duruyor.
Hem de o darbeye rağmen.
??????
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Aman yarabbim!:cyclopsan Çok kötü oldum, moralim bozuldu... Bi sigara içeyim bunun üstüne. Ders alınacak bir video bu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst