bence bizim bu video dan almamız gereken ve asla unutmamamız gereken ince bir detay var!
ne olursa olsun SOLLAMA yasağı bulunan tarfikte sollanmaz ve acemiysen hiç!
adamın resmen otomobil solluyor yasak alanda üstelik virajda

r: birde viraj alışlarına bir baksanıza:silent: salak herif yaşadığına dua etsin.[/COLOR][/B]
İyi de kendi şeridinde gelen adamın ne suçu var?
benim dikkat çektiğim konu, kendi şeridinizde giderken dahi böyle bir salağın karşınıza çıkabileceği ve kaza yapabileceğiniz.
Adam zaten bir sürü gereksiz hareket yapıyor.
Yaptığı tek hata hatalı sollama değil.
Benden alıntı yapıp yazdığın için sözlerini aldım.
Yanlış anlama..
Herkes videoyu çeken sürücüye odaklanmış.
Halbuki çarptığı adama bakın.
Kendi yolunda kendi halinde gidiyor adam.
Kimse de yazılanları okumak gibi bir adet olmadığı için sürücüler nasıl?
diye sormuşlar.
Halbuki bir sayfa önce yazdık.
Ayrıca yarışmıyorlar arkadaşlar.
Kaza yapan arkadaki şapşal, önde giden arkadaşını kameraya çekiyor...