Bir Hafta sonu gezisi (Ayvalık_Cunda)

Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Süper gezi olmuş. Fotoğraflar için teşekkürler. Ayvalık muhteşem bir yer.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
1999 dan beri gidemediğim Ayvalık'a yapmış olduğunuz gezinizle-fotolarla hasret gidermiş oldum.:)

Paylaşım için teşekkür ederken gezilerinizin devamını bekliyorum.:cat:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
guzel bır gezıye daha ımza atmıssın Tolga abı,bu arada saglambır gezı yapalım soyle 500km lık bısey olsun.Şeref
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
guzel bır gezıye daha ımza atmıssın Tolga abı,bu arada saglambır gezı yapalım soyle 500km lık bısey olsun.Şeref

gidelim şerefcim aslında bende özledim birlikte gezmeyi,yalnız hafta sonu için 42 derece sıcaklık veriyorlar beyin mıncıklaması olmayalım sonra :queen:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
yaw senin memleket bu sene çok pahalanmış herşeye iki katı fiyat çekiyorlar haberin olsun gidince çekersin kulaklarını :queen:



evet oyledır malesef..cunda pahalıdır bır cok yere gore..bu gecen senelerde de boyleydı,bundan sonra da değişecegını zannetmıyorum...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel bir gezi yapmışsınız tebrikler .Paylaşım için teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrik ederim, Resimler için teşekkürler ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tolgacım cundayı adeta fethetmişiniz,gezi çok iyi olmuş resimlerde öyle,seyrederken bizde gezmiş kadar olduk,anlatım için teşekkürler.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
güzel bir gezi olmuş ilk fırsatta oraları görmek nasıp olur inşallah xiciting nasıl bir scooter biraz bahsedermisiniz 250 lık ile 500 lük aynı kasa 250 lık olanın performansı yakıtı nasıl teşekkür ederim.:rendeer: ortalama 100 km re hızla gidildiğine göre yanınızdaki cup ta fena sayılmaz herhalde
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
güzel bir gezi olmuş ilk fırsatta oraları görmek nasıp olur inşallah xiciting nasıl bir scooter biraz bahsedermisiniz 250 lık ile 500 lük aynı kasa 250 lık olanın performansı yakıtı nasıl teşekkür ederim.:rendeer: ortalama 100 km re hızla gidildiğine göre yanınızdaki cup ta fena sayılmaz herhalde

xciting degil yamaha x-max tir kendisi :) preformans olarak bence 250cc katagorisindekiler içerisinde en iyilerden birisi,bana göre xcitingtende daha iyi,düşük yakıt tüketimi hızı ve torku çok tatmin edici bir motor,cup olan ise kymco 150 straight oda 5 vitesli tek cup motosiklettir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst