guzel bır gezıye daha ımza atmıssın Tolga abı,bu arada saglambır gezı yapalım soyle 500km lık bısey olsun.Şeref
yaw senin memleket bu sene çok pahalanmış herşeye iki katı fiyat çekiyorlar haberin olsun gidince çekersin kulaklarını :queen:
evte, çok güzel bi gezi yapmışsınız, evvelki sene bende ordaydım. Harika bir yer :cat:
güzel bir gezi olmuş ilk fırsatta oraları görmek nasıp olur inşallah xiciting nasıl bir scooter biraz bahsedermisiniz 250 lık ile 500 lük aynı kasa 250 lık olanın performansı yakıtı nasıl teşekkür ederim.:rendeer: ortalama 100 km re hızla gidildiğine göre yanınızdaki cup ta fena sayılmaz herhalde