Bir GS500 hikayesi ! :P

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merhaba beyler. Forumda birçok kişi bu konuyu yaratmamı istedi, bizde işimizi bitirip açtık. :)

Motor gs500inanc nickli canımdan çok sevdiğim İnanç abime ait. :rendeer:

Şasede soyulmalar vardı. Jantların boyası rezaletti. Yan kapaklar (debriyaj,statör) kapaklarının boyası da kötü durumdaydıç Bikaç modifiye planımız da vardı derken motoru şase bazında söktük ve boyaya verdik.

Boya aşamaları. (şase de soyulmaları görebilirsiniz.)

Foto_raf0033.jpg


Boya işi bir yandan devam ederken kısa bir çamurluk ayarladık çünkü şuandaki çamurluk uzundu ve 150 taban lastiğimizi tam olarak yansıtmıyordu. :)

Bu arada efekan ilkan tek adlı abimizden Tiger Trioval birazkarbon :p performans eksozu xenon vs vs gibi ekstralar satın aldık.

Ön jantta ufak bir bere olduğunu farkettik. Tornacıya milimetrik ayarlattık. Ön kavalı da boyattık bu arada.

Şase boyası kusursuz şekilde yapıldı. Fabrikada bu kadar kaliteli boya yapılmıyor, eminim. :)

Bugün motoru bir çırpıda topladık. :)

Anahtar yanımızda olmadığı için çalıştıramadık tabi.. :)

Bu arada disklerin göbeklerini de boyamış bulunduk.

İşte resimler. :) (profesyonel makinem yanımda olmadığı için telefonla çekebildim ve motor kirliydi idare edin. Motoru tamirhaneden aldıktan sonra profesyonel resimleri çekeceğim, söz :rendeer: )

Kısa çamurluk çok yakıştı bence, plakayı da biraz kırptık. :cherry:

Foto_raf0037.jpg


Tiger eksozumuz, ve şase'nin bir kısmı. (arkadaki motor ustamız, nuri. Bizim lakabımızla Çirkin. :) [the good, the bad and the ugly] :) )

Foto_raf0038.jpg


Kusursuz şase boyası budur. :)

Foto_raf0039.jpg


Jant boyası da böyle oldu... :)

Foto_raf0040.jpg


Boyanan debriyaj kapağı.

Foto_raf0041.jpg


Arkaplandan =))

Foto_raf0042.jpg


Foto_raf0043.jpg



Şuanda mevcut aksesuar'lar.

Motosiklet için özel Xenon far.
Tiger trioval performans egzoz'u.
Direksiyon yükseltme aparatları.
Özel mavi renk Andonize manetler.
Sarı renk oring'li zincir.
Arka koltuk yolcu kaydırmazı.
Yağ soğutma kiti/radyatörü.
Krom bandit aynaları.
Krom bandit farı.
Sıfır ayarında önde 110 arkada 150 taban Pirelli SportDemon lastikler.
K&N Performans hava filtresi.
İridyum bujiler.
Sıfır Yuasa 11 amper akü.
Krom GS500 özel zincir koruması.
Kısa çamurluk.

Şimdilik bu kadar. İlerde profesyonel çekimlerimi eklediğimde görüşmek üzere... :king:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
vay çok güzel olmuş elinize sağlık çamurluk da ayrıca hoşuma gitti ancak motosiklet toplandıkdan sonra önden ve yandan hiç fotoğrafı yok artık yenilerinde ayrıntılarla birlikde merakla bekliyoruz :)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Şuanda çok uğraşmadım resim çekmeye, Çok güzel fotoğrafları önümüzdeki hafta içinde görebilirsiniz :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Onur son fotodaki adamın imzalı fotosunu almayı unutma :)))İyi kötü çirkin filmindeki tuco o :))))) Teşekkür ederim kardeşim Efekan da bizi görücek mi :))))) Korayın işçiliği mükemmele ben daha canlısını göremedim ilgin için şimdiden teşekkür ederim :)))))
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Emeğinize sağlık. ortaya güzel bir iş çıkmış.kazasız belasız güzel günlerde kullanın...
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Onur son fotodaki adamın imzalı fotosunu almayı unutma :)))İyi kötü çirkin filmindeki tuco o :))))) Teşekkür ederim kardeşim Efekan da bizi görücek mi :))))) Korayın işçiliği mükemmele ben daha canlısını göremedim ilgin için şimdiden teşekkür ederim :)))))

çirkin dedim bi kere az daha dövüyodu :D:D:D

estağfrullah abim, ne zaman istersen :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
elinize sağlık çok güzel olmuş valla, güle güle kullanmanız dileğiyle.
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
öncelikle elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş. sonrasında ise bir sorum olacak mazur görün. bu oringli zincir dediğiniz ne oluyor?
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Oringli zincirin arasinda oring dedigimiz minik lastik parcalar bulunur zincirin her disinin altinda. Bu oringler sayesnde zinciri yagladiginiz zaman yag daha kalici olur. Ve oringli zincirler normal zincirlere nazaran daha kalin ve cok daha dayanikli olurlar. :)
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
Oringli zincirin arasinda oring dedigimiz minik lastik parcalar bulunur zincirin her disinin altinda. Bu oringler sayesnde zinciri yagladiginiz zaman yag daha kalici olur. Ve oringli zincirler normal zincirlere nazaran daha kalin ve cok daha dayanikli olurlar. :)
bilgi için teşekkür ederim sağolun. oringli zincir ve benzin vereniniz çok olsun :queen:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Hi guys...

Gençler hayrını görün inşallah.Kazasız belasız mutlu günlerde binin.
Motoru satmaman en çok beni sevindirdi birde 10UR'u sanırım :D Sponsor olmasamda tedarikçiniz olarak kendimden birşeylerin olması beni sevindiriyor.Belki ilerde senin Cies'e ben el koyabilirim kanka :D

10Ur'cum teker yapmaya uğraşma çünkü yapamıyosun :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst