Bir gezi, iki deneme, bir öneri

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Gezim yine solo bir gezi. Güzergah Kırklareli- Mecidiye-İbrice limanı-Erikli ve eve dönüş. Toplam 387 km.

Kırklareli P.O.dan benzin takviyesi

[

Uzunköprü-Keşan güzergahı



Gidişte Uzunköprü girişi




165 km sonra ilk mola Keşanda verildi. Çok fazla rüzgar olduğunda devamlı tokatlanarak gidiyorsunuz hissini verdiğinden oturduğumda ne kadar çok yorulmuş olduğumu anladım.



Roman vatandaşlar yollarda yerleşim yerlerinin yakınlarına yerleşmeye çalışıyorlar
















Ve sonunda Mecidiye köyünden geçerek İbrice limanına vardım.



GPS ile motorun Kilometresi arasın 185 km lik yolda bir km lik fark oluştu



Liman çevresinden manzaralar











Bendeniz



Çok dalgalı bir gün olduğundan dalışlar biraz erken sonlandırılmış








Dönüş yolunda Uzunköprünün diğer ayağı. Vatandaş keyifli keyifli çekirdek yiyiyor.
İnşa edenler bunu hayal etmemişlerdir sanırım.






Erikli de serpme ile şansını deneyenler. Birde olta ile daha isabetli olarak şans bulanlar







Size iki konu hakında bilgi vermek isterim.
1.Eğer bir otobüs veye TIR gibi arkasında giderken oluşan tirbülans nedeni ile sağdan soldan esterabim şeklinde tokatlanıyorsanız, büyük araç ile aranıza başka bir küçük aracın girmesine izin verin. Oldukça rahatlıyorsunuz.

2.Eğer yolda giderken kaskınızın içindeki hava akımının oluşturduğu sesi azaltmak istiyorsanız kaskın çene altını ve arkadaki ense kısmını kapatırsanız ses oldukça belirgin biçimde azalıyor.

Öneri kısmına gelince
Güneş ışığından korunmak için otomobiller için satılan film filtreler ile kısmi karartma yapabilirsiniz. Bu gezimde kullandım. Fena değil. Ancak kaplanacak alan üst 1/3 ün altına taşmamalı. işte resimleri






Sağlıcakla kalın
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi bi düzeltme yapsana kopyala yapıştır yapmayalım:)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
Gezim yine solo bir gezi. Güzergah Kırklareli- Mecidiye-İbrice limanı-Erikli ve eve dönüş. Toplam 387 km.

Kırklareli P.O.dan benzin takviyesi

01072007141wincerq8.jpg


Uzunköprü-Keşan güzergahı
01072007142winceym0.jpg


Gidişte Uzunköprü girişi
01072007143wincexh9.jpg

165 km sonra ilk mola Keşanda verildi. Çok fazla rüzgar olduğunda devamlı tokatlanarak gidiyorsunuz hissini verdiğinden oturduğumda ne kadar çok yorulmuş olduğumu anladım.
dsc03801winceit6.jpg


Roman vatandaşlar yollarda yerleşim yerlerinin yakınlarına yerleşmeye çalışıyorlar
dsc03795wincedy0.jpg


dsc03796wince2mp0.jpg


dsc03800winceqw7.jpg


dsc03798wincewincezd0.jpg


Ve sonunda Mecidiye köyünden geçerek İbrice limanına vardım.

01072007144wincevs4.jpg


GPS ile motorun Kilometresi arasın 185 km lik yolda bir km lik fark oluştu.

01072007146wincern3.jpg


Liman çevresinden manzaralar
dsc03805wincezx2.jpg


dsc03811wincewincelk1.jpg



dsc03819winceyt9.jpg


Bendeniz
dsc03808wincewincepi9.jpg


Çok dalgalı bir gün olduğundan dalışlar biraz erken sonlandırılmış
dsc03807wincefd8.jpg


dsc03813wincewincemr3.jpg


dsc03814wincejp1.jpg


Dönüş yolunda Uzunköprünün diğer ayağı. Vatandaş keyifli keyifli çekirdek yiyiyor.
İnşa edenler bunu hayal etmemişlerdir sanırım.

01072007151wincewinceaw2.jpg


01072007152wincevx6.jpg


Erikli de serpme ile şansını deneyenler. Birde olta ile daha isabetli olarak şans bulanlar
dsc03821wincetq4.jpg


dsc03826winceln2.jpg


Size iki konu hakında bilgi vermek isterim.
1.Eğer bir otobüs veye TIR gibi arkasında giderken oluşan tirbülans nedeni ile sağdan soldan esterabim şeklinde tokatlanıyorsanız, büyük araç ile aranıza başka bir küçük aracın girmesine izin verin. Oldukça rahatlıyorsunuz.

2.Eğer yolda giderken kaskınızın içindeki hava akımının oluşturduğu sesi azaltmak istiyorsanız kaskın çene altını ve arkadaki ense kısmını kapatırsanız ses oldukça belirgin biçimde azalıyor.

Öneri kısmına gelince
Güneş ışığından korunmak için otomobiller için satılan film filtreler ile kısmi karartma yapabilirsiniz. Bu gezimde kullandım. Fena değil. Ancak kaplanacak alan üst 1/3 ün altına taşmamalı. işte resimleri

01072007140wincesk1.jpg




01072007149winceko9.jpg

Sağlıcakla kalın

25 karekterde söyleyebilrim ki; YBR çok güzel bir motor :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst