Çok acı bi fotoğraf.dünya üzerinde ne kadar çok kansız acımasız vicdansız var.bizler onlardan olmadık ama intikamınıda alamadık.dünyada bu kadar masumlar ölürken elimizin kolumuzun bağlı olması şimdilik onların daha güçlü olduğunu gösteriyor ne yazıkki.fakat inanışıma göre iyiler eninde sonunda zaferle tanışacaklar görürmüyüz göremezmiyiz bilemem.