Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
Gunumuzde papatyayla seviyo sevmiyor mu kaldi![]()
Değil mi ya. Sevdiceği elinde iki demet maydonozla gitse evine, ona bile sevinecek hatunlar var memlekette.
Gunumuzde papatyayla seviyo sevmiyor mu kaldi![]()
Cuk olduDeğil mi ya. Sevdiceği elinde iki demet maydonozla gitse evine, ona bile sevinecek hatunlar var memlekette.
Boyle kal diyen tek insan degilsiniz sagolunkelime dagarciginiz ve yazi sekliniz cok guzel. begenerek okuyup devamini bekliyoruz. dunyadaki insanlarin yuzde 99u normal insanlardir. azinlikta kalmaya devam edin, boylesi daha iyi.
Gunlerden bir gun..
Yemisler ermemis, gokyuzu cayir cayir , bazen de hüznü hissettirirken, bir cicek acivermis yanaklarda.
Bir yanaktan diger yanaga gecerken , zaman vermisler ermesi, buyumesi, olgunlasmasi icin yemislere...
Yemisler sallanmista sallanmis, uzumler kizarmis... yemis olsun derken uzumlerr sallanmista sallanmis... uzum salkimlari gibi sallanir diye yemisler , korkmus bizimkisi.
Sormuş bilgeye,
Var sen git demis , demet gul cicekleri bahcesinden, bir demet gul topla gel bahceme ek..
Velev ki, gun agardiginda kirmizi gül cicekleri solarsa , umudunu o zaman yitir yemislerinden...
Bazen , cicekleri kendi ellerimizde koparir, sonra da yesertmek icin yirtiniriz. Etmeyin![]()
Arap kizini benden baska kimse tanimiyorİnsanın kendine yalan söylememesi zor fakat güzel,bunu paylasmaksa daha güzeldir, tüm yazıları okuyamadım ama birisi Arap
kızını tanıyor gibime geldi daha ilk sayfadan![]()
dalar giderim mavisinden içeri
karşımda duran resmin.
giderim, deniz çeker;
deniz çeker, dünya tutar
sims gibi etrafımda dolanan elemanlar var,
sahne karanlık,
tehlikeli oyunlar oynuyoruz,
gaflik imi kaybettim,
yedekim de yok,
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------
her şey belki de hiçbir şey
bir şey belki de her şey
savas gormus bir sehir misali yuregim..
sokaklarda korku dolu gozler ile
kacismakda cocuklar..
cigliklar yankilanmakta hucremde..
tuhaf bir hal icerisindeyim
kalemime kizgin,kelamina kuskun
maglup,esir bir komutan gibi
magrur ve yorgunum..
yuregim alacakaranliklara uyanmakta,
kaybolmamis sizisi ile birlikte..
vucudum gecenin demine dalmakta,
sol yanindaki agri ile birlikte..
gorunmeyen bir el oynamakta,
yurege saplanmis hancer ile..
hasretin narinda yanarken ben
yuregim usumekte kordan gecede
uykular tuzak,
gozden de,gozulden de uzak..
gecenin koynuna saplaniyor
yoklugunun tum kelamlari
hukum birakmiyor hic bir heceye..
aciliyor gonul kapilari
usuyor gokte yildiz..dagda kar..
gonullu esarete kosuyorum,
savas meydanina dusuyorum..
hucrelerimi teslim ediyorum askerlerine..
karsi konulamaz gozlerine..
gucleri esit olmayan iki ordu meydanda,
silahsiz ve savunmasiz ben..
karsi konulamaz,kahredesi bir cift goz sen..
gozlerinin nezaretinde muebbete mahkum ben..
iyi uykular,tatli ruyalar
Forumda sadece yazilanları okurum fakat bu sefer sessiz kalmak istemedim, benimde bir deliligim olmustu, yuregimde bir delik birakarak son bulmustu. Her gece onun icin - iyi uykular mesaji ile birseyler yazip gonderirdim. Buradaki herkesi cok icten buldugum icin deliligimden bir parca paylasmak istedim. Bu da kendisine gonderdigim son mesajin bir kismi
Ne yasadinizda ne anlatiyorsunuz..?
yuregimde kutsal bir emanet ozlem
cebimde birkac dus tohumu
omuzlarimda efkar ile
merhaba diyorum geceye
yine o sizi ile..
perdemi araliyorum urkerek
yuregimdeki karanliga inat..
gordugum her yer karanlik,huzun rengi siyah..
davetsiz bir misafir,
sahipsiz bir huzun bagdas kuruyor yuregimin orta yerine..
beyhude bir caba icerisinde
kosuyorum nefes nefese..
kosuyorum yoklugunun dolusundan kacar misali
lakin ne care..
her adimda daha da buyuyorsun icimde
kirik bir kaburga misali ozlem
her nefeste cigere batiyor
bir kanli gibi yakama yapisiyor..
yuregimin orta yerine bagdas kurmus
geceden kara bir huzun,
nereye baksam sen..nereye baksam yuzun
cakilip kaliyorum oylece..
hatiralar islatirken kirpiklerimi
boslukta yankilaniyor sozlerim
yokluguna isyan etmekte gozlerim..
yuregimin orta yerine dusuyorsun zamansiz,
yildirim misali..
geceler boyu
yalin yurek kosuyorum ardindan,
ardimda sorular..yetim heceler
cevaplari suskunluklardan agir..
sahittir alacakaranlik
kimsesiz yureklerde yankilanan avazima
yoklugunda suya hasret toprak gibi
kuruyan
en ufak depreme dayanamayan duslerime..
karsi konulamaz gozlerin..gozlerine ram olmus ben
iyi uykular,tatli ruyalar
Yuregimde murekkebe basmis karinca misali keyfe keder ayak izleri varken herseyi, heryeri yaksam ne care? ozlemin anaforunda, hayal sinemasindayim.kessem pulsuz mektuplarimi dilimi lal etsem ne care?
-her mesajin sonuna mutlaka bir turku eklerdim, bu da o gecenin turkusu..
https://www.youtube.com/watch?v=XvMHhMrpGwA
Bu kadar güzel duygular yazamıyorum buraya ama, bi neşet ertaş türküsü olmadan olmaz. İsmail Tunçbilek yorumu ile geliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=WBSDfYYV8-Q
Guzellikk..
On par etmez der asik veysel..
Yudum yudum cirkinkessende
Yine yudum yudum içerim seni
Jimiii seviliyooosun![]()