Bir Delinin Defteri

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çokta şey yapmamak lazım.:)

Bazen çözüm basittir :p

 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
oyle ozledim ki surmeyi su bir hafta icinde.. sol elimde karincalasma var, debriyaj kolunu ozledi...sag elimde de bir bosluk, cevire cevire keyfe varasim geldi...

doner donmez.. donecek tekerlekler Antalyaha dogru.. belki oradan İzmir... bence depoyu doldurmali ve surmeliyim.. bir ruya gibi olmali ..gozumu actgimda karsimda duran bir sehir merkezi tabelasi...

beni kucaklamali... hosgeldin , hosgeldin sevgili !!
devam etmeliyim yoluma... ve acikmaliyim... durmaliyim sirf gunun birinde tekrardan surebilmek icin...

devam etmeliyim.. gunun birinde tekrardan yoluma kaldigim yerden devam edebilmek icin...
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

Günün birinde, kendi içimde girdiğim hesaplaşmalardan , kaçmam gerektiğini düşündüğümde belki..Bir deniz kenarında, kimsesiz iki tekerimi de alarak yüreğime,bakmak belki uzaklara.. Ya da çitlemek istediğim çekirdeğin anlamsızca avuclarımın içini terletmesindendir, huysuzlugum..Aldıgımı sandığım her yenilginin, aslında yeni bir başlangıca, beni yine bir deniz kenarına götüreceğinden midir kim bilir..Kim bilir , kaç yırtık yelkenle çıktım bu seferlere..Bekle beni..Bekle ki görsün fırtınalar...Bekle ki,görsünler... yine içeceğim o çayı, o belediyenin cafesinde.. Bu sefer yanımda sen olacaksın...

Aşk yalan,sevgi yalan..Aşk yok , sevgi yok.. Pembe bulutlar, pembe hayaller.. Belki hala varlar..
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Merhaba,

Günün birinde, kendi içimde girdiğim hesaplaşmalardan , kaçmam gerektiğini düşündüğümde belki..Bir deniz kenarında, kimsesiz iki tekerimi de alarak yüreğime,bakmak belki uzaklara.. Ya da çitlemek istediğim çekirdeğin anlamsızca avuclarımın içini terletmesindendir, huysuzlugum..Aldıgımı sandığım her yenilginin, aslında yeni bir başlangıca, beni yine bir deniz kenarına götüreceğinden midir kim bilir..Kim bilir , kaç yırtık yelkenle çıktım bu seferlere..Bekle beni..Bekle ki görsün fırtınalar...Bekle ki,görsünler... yine içeceğim o çayı, o belediyenin cafesinde.. Bu sefer yanımda sen olacaksın...

Aşk yalan,sevgi yalan..Aşk yok , sevgi yok.. Pembe bulutlar, pembe hayaller.. Belki hala varlar..

Abovvv durum vahim nasibse bir ömürlük huzur mutluluk iyi günde kötü el birliğiyle aşabilmek zor olmaması gerek aile yuva yaşama tutunabilmek ve sürdürebilmek
(peki bunlar içi ne gerek ?) cevabı buldunmu çiçek gibin
Yukarda saydıkların hep gelip geçici be ya :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Abovvv durum vahim nasibse bir ömürlük huzur mutluluk iyi günde kötü el birliğiyle aşabilmek zor olmaması gerek aile yuva yaşama tutunabilmek ve sürdürebilmek
(peki bunlar içi ne gerek ?) cevabı buldunmu çiçek gibin
Yukarda saydıkların hep gelip geçici be ya :bounce:

herşey gelip geçici , önemli olan insanlığını yitirmemek :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Yasamak istemem aranizda. Cuk oturdu resmen bugune..

Yeter! Le başladı herşey... dagdan gelip bagdakini kovmakmis... kucumsendi herşey !

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:54 ----------

Sağır kal.. duyma... gorme... işitme.... bundan sonra böyle ! Sadece bir süre
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bayanlardan neden şair olmadığını şimdi anladım... şaka şaka :p oluroyle almış tahtayı karşısına atış talimi yapıyo. kaç yaşındasın bilmiyorum ama sende zamanla acılardan beslenmeyi öğrenirsin belki.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
yaa sen ne yaptın yaa sabah sabah okudum iyi hoş çok güzel hatta ama çöktüm resmen :) ama insan bir parça kendini görmüyor değil yani :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Içim nasıl sıkıldı anlatamam... Abi benim haberim yok bize muhimmat tasiyacagiz diyen ana kuzularinin , esim hamile ben askerim vatan için geldim diyenler mi.. ana kuzularinin gozyasini görünce pek bir Içim sıkıldı. Üzerine de sinir kapısında nöbet tutan askere , komutanının yaptığı süprizi izledim. Anacigini tutmuş kolundan ,getirmiş. Sen annenin bayramını kutladin mi diyor , hayir daha kutlayamadim komutanim diyor. Annecigine sarilirken doktugu gozyaslari.. Iyice psikolocim zıvanadan çıktı.
Allah büyük..
ahh..ahh...
Ardinizda kalan her iz, sizi biraz daha siz yapmakla kalmazmis. Artik cok umursamadigimi farketmeyi ve bazı şeylerin normallestigini gormek istemezdim. Buyumek 15inde de , 20sinde de buyumek, 40inda da buyumekmis. Durdurulamaz bir hadise, görsel olarak bir süre sonra durduğunu sansakta ruhani olarak gidişatı engellemek imkansız ve muhakkak yansirmis yüze bildiğin.

Gün bugün bitti, ertesi gün başladı bile.. zaman öyle çabuk geçerken ne kacirdigimizin farkına belki çok geç varacak olsakta, şu dünyada elimizden gelen hayırlı evlat olmaya çalışmak ve bir baltaya sap olmaya çalışmak. Okumak, kendini geliştirmek , ingilizceyi geliştirmek, yetmez yanina dil ilave etmek , calismak cok calismak ve vatana millete hayirli birey olarak katma deger saglamak..

Halbuki tek istediğim hicbirseyin -mus gibi olmamasıydı. Sessiz kalayım diyorum. Sükun yanımı konusturayim, dingin yanım şarkılar soylesin diyorum. Başımı cevireyim yesilliklere... yesillikler konussun benim yerime diyorum. O zaman ne bir harf eksik kalırdı ne de bir harf isyan ederdi varligina..

Haydi bakalım.. hayırlısı

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------

bayanlardan neden şair olmadığını şimdi anladım... şaka şaka :p oluroyle almış tahtayı karşısına atış talimi yapıyo. kaç yaşındasın bilmiyorum ama sende zamanla acılardan beslenmeyi öğrenirsin belki.
Inşallah olmaz öyle acı çekmeyi seven bir insan değilim. Bazen böyle kafam gider düşüncelere " ooff sıkıldım kendimden .kendine gel" der uzaklasirim o an bulunduğumm yerden :)

yaa sen ne yaptın yaa sabah sabah okudum iyi hoş çok güzel hatta ama çöktüm resmen :) ama insan bir parça kendini görmüyor değil yani :)

harbiden ne yazdım hatırlamıyorum. Ama okusam bende bunalirim heralde . Çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü kusura bakmayın :))
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
içi ne güzel bu oluröyle'nin yahu ::meleeek: yazdıklarını okurken sarılası geliyor insanın.. yanlız iyiliği ile artık neredeyse dünyadan kopmuş, kalbi güzel insanların uçmağa çok çabuk vardıklarını düşünüyorum. gözlemledim istisnası dahi yok denk gelmedim. belki de hayatın bir şifresi olsa gerek
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
içi ne güzel bu oluröyle'nin yahu ::meleeek: yazdıklarını okurken sarılası geliyor insanın.. yanlız iyiliği ile artık neredeyse dünyadan kopmuş, kalbi güzel insanların uçmağa çok çabuk vardıklarını düşünüyorum. gözlemledim istisnası dahi yok denk gelmedim. belki de hayatın bir şifresi olsa gerek
Uçmak derken bu uçmak erkenden göç etmek gibi birşey mi yoksa iyiliginden neredeyse kanatlanip uçacak tarzında birşey mi :)))
Teşekkür ederim hoslastirdiniz beni yorumla:)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
iki güzel söz söyledik diye şımarma hemen... :p her ikisede


hava bulutluysa zeki müren dinlerim

 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Olur öyle fazla şeyapmamak gerek.. heralde yani sanırsam galiba..
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Gunlerden bir gun..
Yemisler ermemis, gokyuzu cayir cayir , bazen de hüznü hissettirirken, bir cicek acivermis yanaklarda.

Bir yanaktan diger yanaga gecerken , zaman vermisler ermesi, buyumesi, olgunlasmasi icin yemislere...

Yemisler sallanmista sallanmis, uzumler kizarmis... yemis olsun derken uzumlerr sallanmista sallanmis... uzum salkimlari gibi sallanir diye yemisler , korkmus bizimkisi.
Sormuş bilgeye,
Var sen git demis , demet gul cicekleri bahcesinden, bir demet gul topla gel bahceme ek..
Velev ki, gun agardiginda kirmizi gül cicekleri solarsa , umudunu o zaman yitir yemislerinden...

Bazen , cicekleri kendi ellerimizde koparir, sonra da yesertmek icin yirtiniriz. Etmeyin :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gunlerden bir gun..
Yemisler ermemis, gokyuzu cayir cayir , bazen de hüznü hissettirirken, bir cicek acivermis yanaklarda.

Bir yanaktan diger yanaga gecerken , zaman vermisler ermesi, buyumesi, olgunlasmasi icin yemislere...

Yemisler sallanmista sallanmis, uzumler kizarmis... yemis olsun derken uzumlerr sallanmista sallanmis... uzum salkimlari gibi sallanir diye yemisler , korkmus bizimkisi.
Sormuş bilgeye,
Var sen git demis , demet gul cicekleri bahcesinden, bir demet gul topla gel bahceme ek..
Velev ki, gun agardiginda kirmizi gül cicekleri solarsa , umudunu o zaman yitir yemislerinden...

Bazen , cicekleri kendi ellerimizde koparir, sonra da yesertmek icin yirtiniriz. Etmeyin :)

Hep bu papatyayı kopartıp seviyor sevmiyor yapanlardan sebep...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst