Bir Delinin Defteri

Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
kelime dagarciginiz ve yazi sekliniz cok guzel. begenerek okuyup devamini bekliyoruz. dunyadaki insanlarin yuzde 99u normal insanlardir. azinlikta kalmaya devam edin, boylesi daha iyi.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
İnsanın kendine yalan söylememesi zor fakat güzel,bunu paylasmaksa daha güzeldir, tüm yazıları okuyamadım ama birisi Arap

kızını tanıyor gibime geldi daha ilk sayfadan;)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
İlk birkaç yazıyı okudum baya ilgimi çekti. Yazım burda dursunda ilk müsait zamanda dönüp hepsini okuyayım. Mesaj yazdığım konuları takip ediyorum o bakımdan. :)
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Yazıları okudum, yorumları okudum, mevzuyu anlamadım gidiyorum :queen:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
dalar giderim mavisinden içeri
karşımda duran resmin.
giderim, deniz çeker;
deniz çeker, dünya tutar

sims gibi etrafımda dolanan elemanlar var,
sahne karanlık,
tehlikeli oyunlar oynuyoruz,

gaflik imi kaybettim,
yedekim de yok,

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------

her şey belki de hiçbir şey
bir şey belki de her şey
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Gunlerden bir gun..
Yemisler ermemis, gokyuzu cayir cayir , bazen de hüznü hissettirirken, bir cicek acivermis yanaklarda.

Bir yanaktan diger yanaga gecerken , zaman vermisler ermesi, buyumesi, olgunlasmasi icin yemislere...

Yemisler sallanmista sallanmis, uzumler kizarmis... yemis olsun derken uzumlerr sallanmista sallanmis... uzum salkimlari gibi sallanir diye yemisler , korkmus bizimkisi.
Sormuş bilgeye,
Var sen git demis , demet gul cicekleri bahcesinden, bir demet gul topla gel bahceme ek..
Velev ki, gun agardiginda kirmizi gül cicekleri solarsa , umudunu o zaman yitir yemislerinden...

Bazen , cicekleri kendi ellerimizde koparir, sonra da yesertmek icin yirtiniriz. Etmeyin :)

Hayat böyledir oluröyle; gitarda fa majör basmaya yırtınananlar için, Malmsteen çalanlar reddedilir hep...
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
İnsanın kendine yalan söylememesi zor fakat güzel,bunu paylasmaksa daha güzeldir, tüm yazıları okuyamadım ama birisi Arap

kızını tanıyor gibime geldi daha ilk sayfadan;)
Arap kizini benden baska kimse tanimiyor :)
dalar giderim mavisinden içeri
karşımda duran resmin.
giderim, deniz çeker;
deniz çeker, dünya tutar

sims gibi etrafımda dolanan elemanlar var,
sahne karanlık,
tehlikeli oyunlar oynuyoruz,

gaflik imi kaybettim,
yedekim de yok,

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------

her şey belki de hiçbir şey
bir şey belki de her şey

Dude, ellerine sağlık . Mis gibi oldu.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Vuuvv forum gözyaşlarına boğulmuş.

Oluröyle kız kıza dedikodu,abur cubur ortaklığı,ağlıcak bir omuz gerekirse her zaman buradayım.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
"İçimin mevsimlerine de hiç uymaz şu tabiat" oguz atay , tehlikeli oyunlar

Saglikli besleniyorum abur cubur yok, aglamali salyali omuzlu, o ben degilim sevmem, dedikodu olur :D
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
13
Forumda sadece yazilanları okurum fakat bu sefer sessiz kalmak istemedim, benimde bir deliligim olmustu, yuregimde bir delik birakarak son bulmustu. Her gece onun icin - iyi uykular mesaji ile birseyler yazip gonderirdim. Buradaki herkesi cok icten buldugum icin deliligimden bir parca paylasmak istedim. Bu da kendisine gonderdigim son mesajin bir kismi

savas gormus bir sehir misali yuregim..
sokaklarda korku dolu gozler ile
kacismakda cocuklar..
cigliklar yankilanmakta hucremde..
tuhaf bir hal icerisindeyim
kalemime kizgin,kelamina kuskun
maglup,esir bir komutan gibi
magrur ve yorgunum..
yuregim alacakaranliklara uyanmakta,
kaybolmamis sizisi ile birlikte..
vucudum gecenin demine dalmakta,
sol yanindaki agri ile birlikte..
gorunmeyen bir el oynamakta,
yurege saplanmis hancer ile..
hasretin narinda yanarken ben
yuregim usumekte kordan gecede
uykular tuzak,
gozden de,gozulden de uzak..
gecenin koynuna saplaniyor
yoklugunun tum kelamlari
hukum birakmiyor hic bir heceye..
aciliyor gonul kapilari
usuyor gokte yildiz..dagda kar..
gonullu esarete kosuyorum,
savas meydanina dusuyorum..
hucrelerimi teslim ediyorum askerlerine..
karsi konulamaz gozlerine..
gucleri esit olmayan iki ordu meydanda,
silahsiz ve savunmasiz ben..
karsi konulamaz,kahredesi bir cift goz sen..
gozlerinin nezaretinde muebbete mahkum ben..
iyi uykular,tatli ruyalar
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Forumda sadece yazilanları okurum fakat bu sefer sessiz kalmak istemedim, benimde bir deliligim olmustu, yuregimde bir delik birakarak son bulmustu. Her gece onun icin - iyi uykular mesaji ile birseyler yazip gonderirdim. Buradaki herkesi cok icten buldugum icin deliligimden bir parca paylasmak istedim. Bu da kendisine gonderdigim son mesajin bir kismi

abi maşallah felsefe yapmışsınız resmen. Hayatımda hiçbir zaman duygularımı böyle anlatamadım. İçimdeki olup bitenleri hiç doğru düzgün ortaya dökemedim.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Ne yasadinizda ne anlatiyorsunuz..?

Ne demek istediniz?


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Gokyuzu aydinlanmamisti gozlerin geldi aklimin zemherine... seni seviyorum kelimesi bu kadar anlamsizlasmamisti ayni zamanda anlam ifade ederken...
Nasil bir delilikti bu bilmiyorum...
Yudum yudum ictim su an gibi ...
Su an bogazim dugum dugum
Her yudumdan geçerken bir kere daha dusundum...
Madem ben seviyorum seni...
Neden bu kadar anlamsizdi...
"Seni seviyorum..."

* forumsal baski:)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Yesil kaplı defter... akibetini yazmak gerek.

Yesil kapli defter * delilik deyin siz , ben uyaniklik diyecegim.
Gunun birinde , deli kiz , gozunde iki çift yas , cikti bir kapidan, girdi bir kapıya... toz tutmus kapidan girip, sakladigi yesil kaplı defterini aldi eline.. bulunca da pek bi sevindi.

Herneyse !
Balkon kapisi azizim... nefes nefese cikip merdivenlerden, masumlugunu kaybettigi yerde , yirtti her bir sayfayi sove sove...

Oyle bir sovdu ki... " mutlu olmaya hakkim var " diyerek ...

Agiz dolusu...

Agiz dolusu kufurleri havada ucusurken koparılan her bir sayfayi yigdi balkonun bir kenarina...

Tutusturdu yillarini... yilciklarini... günlerini guncuklerini ..herneyse !

Selamladi atesi!

Ve yepyeni bir sayfa...

Bir delinin defteri...
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
13
Yuregimde murekkebe basmis karinca misali keyfe keder ayak izleri varken herseyi, heryeri yaksam ne care? ozlemin anaforunda, hayal sinemasindayim.kessem pulsuz mektuplarimi dilimi lal etsem ne care?


yuregimde kutsal bir emanet ozlem
cebimde birkac dus tohumu
omuzlarimda efkar ile
merhaba diyorum geceye
yine o sizi ile..
perdemi araliyorum urkerek
yuregimdeki karanliga inat..
gordugum her yer karanlik,huzun rengi siyah..
davetsiz bir misafir,
sahipsiz bir huzun bagdas kuruyor yuregimin orta yerine..
beyhude bir caba icerisinde
kosuyorum nefes nefese..
kosuyorum yoklugunun dolusundan kacar misali
lakin ne care..
her adimda daha da buyuyorsun icimde
kirik bir kaburga misali ozlem
her nefeste cigere batiyor
bir kanli gibi yakama yapisiyor..
yuregimin orta yerine bagdas kurmus
geceden kara bir huzun,
nereye baksam sen..nereye baksam yuzun
cakilip kaliyorum oylece..
hatiralar islatirken kirpiklerimi
boslukta yankilaniyor sozlerim
yokluguna isyan etmekte gozlerim..
yuregimin orta yerine dusuyorsun zamansiz,
yildirim misali..
geceler boyu
yalin yurek kosuyorum ardindan,
ardimda sorular..yetim heceler
cevaplari suskunluklardan agir..
sahittir alacakaranlik
kimsesiz yureklerde yankilanan avazima
yoklugunda suya hasret toprak gibi
kuruyan
en ufak depreme dayanamayan duslerime..
karsi konulamaz gozlerin..gozlerine ram olmus ben
iyi uykular,tatli ruyalar

-her mesajin sonuna mutlaka bir turku eklerdim, bu da o gecenin turkusu..
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Bu kadar güzel duygular yazamıyorum buraya ama, bi neşet ertaş türküsü olmadan olmaz. İsmail Tunçbilek yorumu ile geliyor.

 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Guzellikk..

On par etmez der asik veysel..
Yudum yudum cirkinkessende
Yine yudum yudum içerim seni

Jimiii seviliyooosun:)

teşekkür ederim. Yine buraya uyacak birşey atacam. Yine ismail tunçbilekten geliyor. Ben hala deliyim hala sevdalı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst