Çok rencide edici bir durum bu. Resmi kaldırarak o aile reisini bu durumdan kurtarmanı bekliyorum.
Kask olmaması dışında çok anormal birşey yok.
Benzin zamları bu şekilde devam ettiği sürece bu tür görüntüler artacaktır.
Bu tür resimleri çekip buraya taşıma marifetinden vazgeçsek daha iyi olacaktır.