Bir cub bir aile..

Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
yazık vallh yazık barı adımızı lekelemıyın ben arkama zor alıyorum dusersem bana bısey olsun ona degıl dıye adamlar rahat ooohh ne guzel
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Çok rencide edici bir durum bu. Resmi kaldırarak o aile reisini bu durumdan kurtarmanı bekliyorum.

Kask olmaması dışında çok anormal birşey yok.

Benzin zamları bu şekilde devam ettiği sürece bu tür görüntüler artacaktır.

Bu tür resimleri çekip buraya taşıma marifetinden vazgeçsek daha iyi olacaktır.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
bence yerinde olmuş, insanlara hatalarını göstermemiz gayet doğru. Yüzleri karalayıp tekrar ekleyin lütfen fotoğrafı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst