Allah rahmet eylesin.
Kazanın nedeni ne acaba? Başka bir araba mı sıkıştırmış.
Dün, Bornova KİPA'nın (Ege Ünv. kampüs içindeki) önünde, üstelik tali yolda değil, normal yolda, bir kurye arkadaş, bizim kamyonlardan birine arkasından çarpmış.
Bizim şoför -"Çarpacağını anladım, gaza bastım ama kamyon yüklüydü, çarpınca da hemen durmadım, 5-6 metre gidip öyle durdum, Allah muhafaza, motor kayar, tekerleklerin altına girerdi" dedi.
Şoför hemen ambulans çağırmış, kurye arkadaşın sağ ayağı kırılmış.
Kurye arkadaş :-"Bir anlık dalgınlığıma geldi" demiş.
Bu arkadaşa şifa, vefat eden arkadaşa da tekrar rahmet diliyorum.