Kazanın oluş şeklini merak eden arkadaşlar için: Olay adli vaka olduğu için oluş şekli konusunda çok fazla şey yazmak istemiyorum. Diğer fotoğrafları da koymak istemedim.
Fotoğrafta arkamda devrilmiş bir kamyonet var.Fren izleri belli..görgü tanıklarına göre ışıkların olduğu yerdeki ortadaki yaya geçişten diğer yöne gecmek istemiş.Neden kaçamadığını bilemiyorum belki ışığa güvendi belki de kurtarırım diye düşündü...
Ama asıl ilginç ve bence güzel olan yanını yazmak istedim.Lütfen bana kimse kızmasın ama ben böyle bir ölüm isterdim:
Etraftaki insanlar bana şöyle soruyorlardı "çocuğun durumu nasıl "
Arkadaşlar sevgili rahmetli;78 yaşında yaşamına 40 yıldır bindiği iki teker üzerinde son verdi. Çoğu yaşıtı gibi yatakta uzun bir süreç bir şeklinde değil...
Ailesine sabır diliyorum...