Bir can daha gitti!!

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
motorun ve kaskın o görüntüsünü görünce tüylerim diken diken oldu allah rahmet eylesin..
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
allah rahmet eylesın kaerdsım ne bu boyle valla ınsanın motora bınesı gelmıyor boyle haber aldıkca ne bu kardesım ya arkadslargercekten cok dıkkat lazım
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ya bu ne ya bu ne

off off bitsin artık ya :salut:

Allah rahmet eylesin nur içinde yatsın inşallah
Allah ım geride kalan yakınlarına sabır versin
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
allah herkesi korusun arkadaşlar lütfen birazdaha dikkat ne olur
bu kazardan dolayı motordan da soğuyacağım moral bozukluğu ile motor iyi gitmiyor hataya meyilli oluyor insan lütfen dikkat
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Allah rahmet eylesin... Bu kaçıncı?... Artık okuyamaz oldum...

Motor bile tanınmayacak hale gelmiş.... Nereye kadar?... :pr::pr:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Allah mekanını cennet eylesin..Gerçekten çıkmaza gidiyoruz..Kimnilir ne hevesle almıştı motoru..Allah ailesine sabır versin.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
Dün Maltepe sahilyolunda, çalıştığım hastanenin hemen önünde meydana gelen kazada bir motosiklet sürücüsü daha yaşamını yitirdi. Kendisini yaşama döndürmek mümkün olamadı.Parçalanmış olan kaskı bütün gün masamın üzerinde durdu. Hala şoktayım..Allah rahmet eylesin...
motorun son hali:


kaza yeri:








allah rahmet eylesin.ruhu şad olsun.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
174
Allah rahmet eylesin,nur içinde yatsın. Bu kaçıncı ya kabus gibi bişey. Arkadaşlar hepimiz çok dikkat edelim.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla zor. her geçen gün motordan soğuyorum yemin olsun. param olsa bir de 4 teker alcam da daha çok çalışmam gerek. ana cadde. işlek bir cadde olduğu kesin. muhtemelen motosiklet sürücüsü arkadaşımız ani bir hareket yaptığ fren izlerinden apaçık ortada... çünkü araba kurtarmaya çalışmış. kaldırıma kadar yaklaşmış fakat kurtaramamış. eğitimsiz olduğu da kesin arkadaşlar. zaten kaskı da fullface değil. dün gece saat 20'den saa 01'e kadar TÜM ESKİŞEHİRLİLER MOTOSİKLET VE GÜVENLİ SÜRÜŞ EĞİTİMİ aldık. Bu eğitimi aldığımız için de kendimizi şanslı hissediyoruz. Ve artık daha güvenli motosiklet kullanıcılarıyız. Size de tavsiye ederim.

ÖLÜMLERİN TEK SEBEBİ EĞİTİMSİZLİK ARKADAŞLAR. YA DA NE BİLİP BİLMEDİĞİMİZİ BİLMİYORUZ

afis.jpg


EĞİTİM ŞART.

BUNA İSTİNADEN BİR ARKADAŞIMIN BAŞKA BİR SİTEDE İMZASI

BENDE 1 LİRA VAR SENDE 1 LİRA VAR. PARALARI DEĞİŞELİM. NOLDU? YİNE AYNI BİŞEY DEĞİŞMEDİ.

BENDE 1 BİLGİ VAR SENDE DE 1 BİLGİ VAR. BİLGİLERİ DEĞİŞELİM NOLDU? BENDE DE 2 BİLGİ OLDU SENDE DE 2 BİLGİ OLDU. BİLDİĞİMİZ HERŞEYİ SEVDİKLERİMİZLE PAYLAŞALIM

BİR DE UNUTMADAN; AFİŞTE RESMİ GÖRÜNEN UĞUR ERTEKİN ABİMİZİN BİR KAÇ SÖZÜ OLDU:

10 TL'LİK KAFANIZ VARSA 10 TL'Lİ KASK KULLANIN.

KASK VAR kask var...

MOTOSİKLETİNİZİ EN GÜVENLİ ŞEKİLDE SÜRDÜĞÜNÜZ O'NA EN İYİ HAKİM OLABİLDİĞİNİZ HIZ'DIR


kazasız sürüşleri
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
digi_boy26 (Sinan) Abinin görüşlerine katılmamak mümkün değil.
Allah vefat eden arkadaşımıza rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
9
Kazanın oluş şeklini merak eden arkadaşlar için: Olay adli vaka olduğu için oluş şekli konusunda çok fazla şey yazmak istemiyorum. Diğer fotoğrafları da koymak istemedim. :(



Fotoğrafta arkamda devrilmiş bir kamyonet var.Fren izleri belli..görgü tanıklarına göre ışıkların olduğu yerdeki ortadaki yaya geçişten diğer yöne gecmek istemiş.Neden kaçamadığını bilemiyorum belki ışığa güvendi belki de kurtarırım diye düşündü...

Ama asıl ilginç ve bence güzel olan yanını yazmak istedim.Lütfen bana kimse kızmasın ama ben böyle bir ölüm isterdim:
Etraftaki insanlar bana şöyle soruyorlardı "çocuğun durumu nasıl "

Arkadaşlar sevgili rahmetli;78 yaşında yaşamına 40 yıldır bindiği iki teker üzerinde son verdi. Çoğu yaşıtı gibi yatakta uzun bir süreç bir şeklinde değil...

Ailesine sabır diliyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
ya şu sarı yelek muhabbeti mantıklı aslında bence bir an evvel hayata geçirtilmesi gereken bir proje nereye kadar böyle gidicek...

allah rahmet eylesin,ailesine sabır versin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst