Bir can daha gitti!!

Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
9
Dün Maltepe sahilyolunda, çalıştığım hastanenin hemen önünde meydana gelen kazada bir motosiklet sürücüsü daha yaşamını yitirdi. Kendisini yaşama döndürmek mümkün olamadı.Parçalanmış olan kaskı bütün gün masamın üzerinde durdu. Hala şoktayım..Allah rahmet eylesin...
motorun son hali:


kaza yeri:







 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
1 haftada 4 ölümlü motosiklet kazası...

Allah rahmet eylesin..
Başımız saolsun...
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Allah rahmet eylesin.
Kazanın nedeni ne acaba? Başka bir araba mı sıkıştırmış.

Dün, Bornova KİPA'nın (Ege Ünv. kampüs içindeki) önünde, üstelik tali yolda değil, normal yolda, bir kurye arkadaş, bizim kamyonlardan birine arkasından çarpmış.
Bizim şoför -"Çarpacağını anladım, gaza bastım ama kamyon yüklüydü, çarpınca da hemen durmadım, 5-6 metre gidip öyle durdum, Allah muhafaza, motor kayar, tekerleklerin altına girerdi" dedi.
Şoför hemen ambulans çağırmış, kurye arkadaşın sağ ayağı kırılmış.

Kurye arkadaş :-"Bir anlık dalgınlığıma geldi" demiş.

Bu arkadaşa şifa, vefat eden arkadaşa da tekrar rahmet diliyorum.
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
allah rahmet eylesin, hepimizin başı sağolsun..
arkadaslar pazar günkü mitinge mutlaka katılalım..
bu miting hepimiz için çok önemli, farkedilmek istiyorsak kendimizi göstermeliyiz...
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
yeter artık kabuslar görüyorum.. durmadan kaza sahneleri canlanıyor gözümün önünde.. allah rahmet eylesin.. kalanlara sabır versin..ne olur herkes çok daha dikkatli kullansın.. artık bu haberlerden okumak istemiyorum...
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne yaa :S şakamı bu . bu ne böyle ard arda eksiliyoruz birinin dur demesi lazım buna
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Alacakaranlık kuşağı gibi.Hergün birini kaybediyoruz.KAzanın sebebinide öğrensek ne olacak ama insan merak ediyor işte.Allah rahmet eylesin demekten başka elimizden gelen bişey yok.
 
Katılım
20 Ara 2008
Mesajlar
26
ALLH CC sevdiklerinin hürmetine mekanını cennet eylesin tüm vefat eden arkadaşlarımızın ve yaralananlarada acil şifalar versin amin cümlemize
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
allah rahmet eylesin lütfen biraz daha dikaktli olalım arkadaşlar havanın güzel yüzünü gördüğümüz bu gunler tamamen yağışlı havadan daha tehlikli
gaza gelip basmayın...

bir kaç metre ötede ıslak zemin olabilmekte ve durması çok güç mesafede...
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
91
bir can sıkıcı haber daha..gerçekten üzülüyorum..allah rahmet eylesin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst