- Katılım
- 29 Tem 2010
- Mesajlar
- 1,347
Ben bu adamı yolda görsem arabamı önüne çeker ani fren yapar bırakırım, bak baklım o zaman o direksiyona nasıl ypaışıp deviriyor kamyonu !
Keşke yolda böyle yapanları görsem, arabada tek isem hiç acımam.
Keşke yolda böyle yapanları görsem, arabada tek isem hiç acımam.