- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,000
Ben öyle bilirkişiyi ::rantinp:::rantinp:::rantinp:::angry2::::angry2::::angry2::
Arkadaşlar atladığınız bir nokta var: 120 promil alkol ve motosiklet :silent:
Arkadaşlar atladığınız bir nokta var: 120 promil alkol ve motosiklet :silent:
Arkadaşlar atladığınız bir nokta var: 120 promil alkol ve motosiklet :silent:
Arkadaşlar atladığınız bir nokta var: 120 promil alkol ve motosiklet :silent:
Arkadaşlar atladığınız bir nokta var: 120 promil alkol ve motosiklet :silent:
evet alkollü olabılır pekı arkadan gelen ve ezip gecen aracın sürücüsünde suç yok yanı sütten çıkmış ak kaşık yapma dostum senden böyle bir cevap beklemezdım :farao:ale: