- Katılım
- 3 Eki 2016
- Mesajlar
- 122
- Konu Yazar
- #41
Valla o kadar uzun yazmışsınız bir şekilde okuduk, servis vs bilgisini özelden isteyenlere atabilirsiniz, çok zor olmasa gerek. Benim en garibime giden kendi paranızla bu kadar mallığa nasıl katlandınız ? Altı üstü yamaha götürün başka servise, bana böyle ağız yapacak usta ben daha ondan medet umacağım ? En çok sizin tavrınız şaşırtıcı![]()
Dediğim gibi servis kaydı olsun alan görsün. Uzatılmış garanti bozulmasın diye servise götürdüm. Emin olun bunlar için yuta yuta bi hal oldum. Sonradan servise şikayete gittiğimde hiçbir şeyi gözüm görmüyordu o zaman verdim ayarı çıktım gittim servisten. Anladı onlar... Bunun dışında bildiğim bir usta falanda yok yetkili servis diye getirdik işte. Başka şehirde yaşadım motosiklet hayatımı. Buraya yeni döndüm.