- Katılım
- 3 Eki 2016
- Mesajlar
- 122
- Konu Yazar
- #81
Bu güne kadar Yamaha, Honda, ve Kymco yetkili bayilerini isim vererek eleştirdim.
Eğer haklıysam eleştiri yaparım.
Haklı değilsem kimseye iftira atmaya kalkışmam.
Burada bir tutarsızlık var.
"Yamaha Rezaleti" diye başlık açmanızdan dolayı Yamaha Türkiye size dava açamaz mı yani?
Yamaha Türkiye bana dava açmasın diye söylemiyorum diye bir şey mi çıktı ağzımdan ? Siz haklıysanız eleştrin değilseniz iftira atmaya kalkışmayın. Benim işime karışmayın. İftira atacak olsam atacağım bayinin adını veririm heralde. Sanmıyorum ki forumun birinde isim vermeden bişey yazdım diye koskoca Yamaha Türkiye yi karalıyorum. Başımdan geçen olayı anlatmak istedim bunu bi sanayi ustasındada yaşayabilirdim. Olay anlatıyorum bayi karalamıyorum.