bi vida bulamadım

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
3. başlığı açıyorsun yahu bir vida için ::ranntign
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
gercekten ne kadar beleşci bi millet olduk ya biz nerden bilelim :S nasıl yardımcı olalım servis falan tamirci falan hic mi yok usta be:farao:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ne resim koymuşun ne bişey sarı çizmeli mehmet ağa nerden bilelim nasıl vida sadece topik açmak amaç...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım telefonunla olsun bır resım çekmiş olsaydın,
herkes elınden ve dılınden geldıkçe yardımcı olmaya calısırdı,

bu 3. topıç vıda adı altında.

sen en yakın karbüratörcüye git,
yardımcı olacaktır sana.
en azından ne forumda kalabalık topıc olur,
nede sen daha fazla vıda topıc'i açmaya uğraşmış olursun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst