arkadaşım telefonunla olsun bır resım çekmiş olsaydın,
herkes elınden ve dılınden geldıkçe yardımcı olmaya calısırdı,
bu 3. topıç vıda adı altında.
sen en yakın karbüratörcüye git,
yardımcı olacaktır sana.
en azından ne forumda kalabalık topıc olur,
nede sen daha fazla vıda topıc'i açmaya uğraşmış olursun...