- Katılım
- 30 Nis 2008
- Mesajlar
- 729
- Konu Yazar
- #1
zuhahahaaa
ençok adamın kucağındaki köpeğe güldüm ama. Kafayı uzatmış ileriye doğru.
Bu köpeklere bide nazi kaskı takıcan tam ciks olurlar valla...:queen:
Neresiyse orası o kadar motor varki köpekler yadırgamıyor olayı alışmışlar yani, bu arada adam ayakları çıplakmı ne sanki terlik bile giymemiş.....:queen: