öyle deme yiğidim feyzbuk sayesinde cennette yer ayırttım.
1.000.000 üye olduk cennete gideceğiz oradan Atatürk'ü alacağız , geriye getireceğiz ,
tabi gelen tüm mesajları en az 8 kişiye gönderdiğim için kötü şanstan arınmış ve parayı bulmuş biriyim artık...
ayrıca ilkokuldan hatırlamadığım koca koca adamlar eklediler beni hiç konuşmuyoruz ama hepsi okumuş adam olmuş belki lazım olur :cherry:
hep kötü taraflarından bahsediyorsun...
iyi taraflarından bahsetsene karayağız angara deliganlısı...
-20 sene önceki arkadaşım ekledi, çok değişmişsin la dedi, ula son gördüğümde berlin duvarı ayaktaydı, ben değişmiyemde ajda pekkan mı değişsin? :mrgreen:
-çocukluk arkadaşlarım kelli felli aile babası olmuşlar biz daha moturda pisikletteyiz
ne garip şey facebook
oysa türkü tadında yaşamak isterdim
çiçekleri kokmak ırmakları akmak
yaz boyu çobanaldatanlara aldanmak
su başlarında aylak sektirmek kavalımı
sonra bir çocuğun afacan bacaklarında
anavarca kayalıklarına tırmanmak isterdim
o güzel günleri görenler arasında
bir soluk ben de yaşamak isterdim
bir de luvr müzesinde seyretmek gizliden
öperken siya-u jakond'u tebessümünden
işte o an saçlarından yakalamak dolunayı
bir de yirmibeş kilometreden görebilmek
nazım'in gözleriyle pırıl pırıl moskova'yı
diyerekten şiirsel son veriyorum sözlerime
(facebooksuz kısmı nevzat çelik'e aittir.)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:05 ----------
ya Mevlüt,Oğuz doğru söylüyor..Fatihi içimiz yerine aramıza almamız hem göze hem kulağa daha hoş gelecek gibi mi ne acep??:mrgreen:
bu arada benim hanım Angaralı olduğundan kayınçoda Angaralı..bu durumda tüm kayınçolar Angaralı olmak zorun da mı yoksa tüm Angaralılar kayınçom mu olur..ne bilim kafammı karıştı gene ne?? ayrıyetten nerede bu yahninin soğanıııı!!!!:queen:
sağa çek abicim, radyatörde su kalmamış! :mrgreen: