- Katılım
- 19 Kas 2012
- Mesajlar
- 31
- Konu Yazar
- #1
Motorum 2012 apache fakat 2 zamanlı hastalığım var diyorumki eğer iki zamanlı motor sesi çıkaran egzoz var ise bana önerirmisiniz bu sayede 2 zamanlı hastalığımma biraz olsada şifa bulmuş olurum 
Arkadaş şurda 3 4 kere Derbi ile ilgili yardım istedim.İlk aldığım sıralar hiç bilgim yoktu.2 3 arkadaş yardımcı oldu o kadar.Böyle abuk subuk sorular nasıl bu kadar cevap alıyor anlamıyorum.
soruma cevap yok yani![]()